سریال «موسی (ع)» حاتمی کیا یک «ابر پروژه» است/ خبری برای توقف نیست


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840804

روابط عمومی سیمافیلم با اشاره به وضعیت تولید سریال موسی اعلام کرد که تاکنون 30 قسمت از این سریال به طور کامل بازنویسی شده و بازنویسی همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مرکز سیمافیلم، پس از انتشار اخبار جعلی از سوی برخی رسانه ها مبنی بر توقف تولید سریال «حضرت موسی (ع)» با صدور بیانیه ای در تکذیب این خبر گفت: پروژه های الف برای رسانه ملی، آنها هنوز در مراحل مختلف تولید هستند و هنوز متوقف نشده اند.

در این اطلاعیه آمده است: آقای ابراهیم خاتمی کیا از یک سال و نیم پیش بازنویسی فیلمنامه سریال «موسی (ع)» را آغاز کرد و تاکنون 30 قسمت از این سریال به طور کامل بازنویسی شده است، بیش از 60 قسمت و قسمت های باقی مانده. تحت نظر او بازنویسی شده است.

همچنین از سال گذشته با ایجاد 10 کارگاه بزرگ چوب، آهن، دوخت لباس های تاریخی و 4 اکسسوری صحنه در دست ساخت و آماده سازی است و این روند ادامه دارد. همزمان با این کار، طراحی سه بعدی دکورهای حجیم سریال نیز انجام شد و با انتخاب لوکیشن هایی مانند شهر دفاع مقدس و چندین نقطه دیگر در اقصی نقاط کشور، ساخت دکور در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. گروه جلوه های ویژه نیز مانند سایر گروه ها قصد انجام کارهایی را برای این مجموعه دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تیم کارگردانی سریال «موسی (ع)» در کنار برنامه ریزی های انجام شده، تاکنون هزاران بازیگر و علاقه مند به بازیگری را برای بازی در این سریال مورد آزمایش قرار داده است که در بین این افراد تعداد زیادی بازیگر را تشکیل می دهند. انتخابات

روابط عمومی سیمافیلم در پایان با درخواست از اصحاب رسانه برای حمایت از پروژه های فرهنگی ملی و عدم به حاشیه راندن آنها تاکید کرد: سریال موسی (ع) مانند سریال سلمان فارسی یکی از ابرپروژه های بزرگ رسانه ملی است. که ساخت آن چندین سال به طول انجامید این امر جان خود را از دست می دهد و اکنون نه تنها این پروژه متوقف نمی شود زیرا حدود 200 نفر در بخش های مختلف پشت دوربین و کارگاه های مختلف شرایط را برای تولید انبوه آماده می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید