سطح کشتی و تعداد کشتی گیران خوب دنیا افزایش یافته است/از مردم عذرخواهی می کنیم


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897592

توضیحات مربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از ناکامی در مسابقات جهانی

مربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از ناکامی جهانیان گفت: سطح کشتی و تعداد کشتی گیران خوب دنیا افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از 19 تا 22 شهریورماه در بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان محمدرضا گرازا در وزن 67 کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. تیم های ترکیه، آذربایجان و صربستان به ترتیب با 125، 118 و 110 امتیاز اول تا سوم هستند و تیم ایران با 81 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی کشتی کشورمان پس از ناکامی در مسابقات جهانی صربستان در سال 2022 از هواداران کشتی عذرخواهی کرد و معتقد است این موضوع به ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی جهان مربوط می شود.

بهروز حضرتی پور ضمن عذرخواهی از همه دوستداران کشتی بابت نتیجه نگرفتن گفت: خدا را گواه می گیرم، تمام تلاشمان برای بهترین عملکرد بود و سعی کردیم هر کاری که فکرش را می کنیم انجام دهیم.

وی تصریح کرد: مهمتر از آن اینکه فکر می کنم به دلیل حضور افراد خوب در مسابقات جهانی رشته فرنگی، تعدادی از کشورها مانند ایران، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، روسیه و حتی مجارستان تیم دارند و رقابت تیمی دارند. در مقابل برخی از کشتی گیران کشورهایی که رقابت تگ تیمی ندارند، با مشکل مواجه می شوند. این نشان می دهد که سطح مبارزه در جهان چقدر بالاست.

حضرتی پور ادامه داد: کشورهایی مانند فرانسه، نروژ، سوئد، دانمارک، فنلاند، مولداوی و رومانی ممکن است رقابت تگ تیمی نداشته باشند اما در برخی اوزان کشتی گیران خوبی دارند که می تواند به نام های بزرگ ضربه بزند.

فرنگی مربی تیم ملی کشتی گفت: در این دوره از رقابت های کشتی فرنگی جهان، رفیق حسین اف قهرمان جهان و نایب قهرمان سوم المپیک از آذربایجان را نیز در دور دوم شاهد بودیم. این نشان از سطح نزدیک رقابت در کشتی فرنگی و تعداد ورزشکاران خوب فرنگی در جهان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید