سعید آذری آخرین کنداکتور را زد!

سعید آذری آخرین کنداکتور را زد!

هوشنگ نصیرزاده روز گذشته در پست اینستاگرامی آذری از نصیرزاده انتقاد کرد که با واکنش مواجه شد. حالا آذری در واکنش به این سخنان تند، جملات تندتری را این بار به صورت مستقل منتشر می کند.

صحبت های او با پاسخ به کنایه وزنه بردار شروع می شود: من وزنه بردار هستم. به لطف اعتماد بزرگ مرد تاریخ صنعت ایران مسعود آبکا مدیر شدم و وارد رینگ شدم.

پس از 18 سال مدیریت باشگاهی، نه تنها در فوتبال، بلکه در بیشتر ورزش های مردانه و زنانه، جوایزی را به دست آورده ام که بسیاری از مدعیان و سخنرانان فوتبال با هزاران برابر بودجه ای که دارم، تا سالیان متمادی نمی توانند به آنها دست یابند. . زمانی که در فوتبال بودم کارهایی را انجام دادم که اولین بار بود.

پیروزی به لطف کار گروهی در 6 پرونده دشوار بین المللی که آخرین آن پرونده محمد بلبلی و پیروزی در کاس بود. برای اولین بار در پرونده شکار به مدیران و همکارانم در باشگاه نحوه گرفتن حق تحصیل را معرفی کردم. من اولین مدیری بودم که به تنهایی در مقابل فدراسیون فوتبال برای تغییر اساسنامه ایستادم و اولین مدیری بودم که اجازه ندادم ورزشگاه به مردم اصفهان توهین کند و حق پخش تلویزیونی بگیرد. من وزنه بردار هستم. هر پنجره نقل و انتقالات بسته را در باشگاه با راهنمایی خودم با استفاده از توانایی های همکارانم باز کردم و سعی کردم مناسب نباشم و به نرخ روز پایبند نباشم. در مورد بلبلی ماهرانه دست قانونی در پوست گردویی که دلال به دنبال 50 میلیون تومان بود گذاشتم و اطلاعات نادرستی از سقوط فولاد به خوزستان دادم. برای این ورزش پرطرفدار چه کرده اید جدا از اینکه با هر انتقاد و هر راستی و دروغ و هذیان و تهمت سعی در تشویش اذهان عمومی داشتید جز اینکه در هر پرونده حقوقی به شما دستمزد می دهند ضرر می کنید. در دادگاه کاس، شما مدام غیبت می کنید. کیس وزنه بردار زیر بغلم هست چند وقتیه برای رانندگی لباس اسپرت میپوشم و گوشی رو قطع کردم تو رزومه هم داشتم. تو مثل شیری برای یک لقمه نانی که در سیرک نشانش بدهی من گرگ رهایی از بردگی بودم. تمام بارهای سنگین مدیریت را وزن کردم. تحمل انتقاد را ندارید، با کلمات بازی نکنید، دروغ و تهمت نزنید. تمام

دیدگاهتان را بنویسید