سعی می کنیم از اعتمادمان دفاع کنیم/ امیدوارم بازی مان مقابل استقلال به خوبی تمام شود


ساعت: 16:41
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842394

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در حال حاضر قدرت داریم و باید مقابل استقلال امتیاز بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته سی ام لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه این آخرین بازی لیگ است و استقلال هم پیروز شد باید به این تیم تبریک بگوییم. ما سعی می کنیم از اعتماد خود دفاع کنیم و سعی می کنیم تیم خود را نسبتاً پایدار کنیم. دستیابی به این شرایط نسبی کار سختی بوده است. در شهرهایی مانند مسجد سلیمان ساختار باید بهتر شود درست است که ما فرصت های کمی داریم اما سعی کردیم روی بازیکنان کار کنیم و بررسی های لازم را روی فرم فنی استقلال انجام دهیم و از نقاط ضعف استقلال استفاده کنیم.

وی درباره شرایط تیمش گفت: از روزی که هدایت مسجدسلیمان را برعهده گرفتم، گفتم باید قدرت انجام کار خودمان را داشته باشیم. حالا قدرت داریم و باید مقابل استقلال امتیاز بگیریم. بازیکنان ما تغییر کردند و توانستند فوتبال بهتری ارائه دهند و از ظرفیت بازیکنان استفاده کردیم. ما سعی می کنیم با روند خودمان از این بازی عبور کنیم. اگر بازی ما مقابل استقلال در تاریخ دوم باشد، باید تمرین کنیم و باید با آن کنار بیاییم.

مهاجری درباره آینده خود در نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: تمام تمرکزم روی این بازی است و اولویتم هم مسجد سلیمان است باید این بازی را تمام کنیم. ماندن ما در لیگ برتر ضربه جزئی دارد و بعد باید با مدیریت صحبت کنیم. به نظر من یک مربی باثبات می تواند نتیجه بگیرد. امیدوارم بتوانیم به مردم مسجدسلیمان خدمت کنیم.

مهاجری درباره وضعیت هودرو گفت: نباید زمان را به عقب برگردانیم. هیئت مدیره اعتقاد نداشت که این تیم جمع شود اما سعی کردیم تیم را به شرایطی برسانیم. در بازی اولمان مقابل آلومینیوم اراک دروازه بان ذخیره نداشتیم اما در ادامه مشکلاتی به وجود آمد که آماده ادامه نشدن بود. امیدوارم بازی ما مقابل استقلال به خوبی به پایان برسد تا بتوانیم به آخرین میزبان برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید