سفر به ترکیه تا دستور ثانوی ممنوع شد/ ورود مسافران 4 کشور اروپایی ممنوع شد

سفر به ترکیه تا دستور ثانوی ممنوع شد/ ورود مسافران 4 کشور اروپایی ممنوع شد

روز جدید : مدیرعامل سازمان حمل و نقل و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ممنوعیت سفر به ترکیه تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: بر اساس آخرین پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، مسافران غیرایرانی از چهار کشور اروپایی: انگلیس، فرانسه، دانمارک و نروژ نمی توانند وارد ایران شوند و پروتکل های ویژه ای برای ایرانیان در نظر گرفته شده است.

جواد هدایتی گفت: بر اساس آخرین پروتکل‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی و کمیته تامین اجتماعی این ستاد، محدودیت‌های جدیدی به دلیل نگرانی از شناسایی سویه جدید کرونا و سرایت آن به سایر کشورها در حال بررسی است. گرفته شده.

وی افزود: یکی از نکات قابل توجه در بیانیه جدید که در 28 آذرماه اعلام شد این است که اتباع خارجی از بریتانیا، فرانسه، دانمارک و نروژ تا اطلاع ثانوی نمی توانند وارد ایران شوند زیرا سویه جدید ویروس کرون این ویروس است. همچنین شایع ترین در این کشورها از 48 تا 72 ساعت است.

مدیرعامل سازمان ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: دو هفته در مراکز خاصی قرنطینه شوند.

هدایتی با بیان اینکه کشورهای ممنوعه آفریقایی همچنان ممنوعیت ها و محدودیت های اعلام شده در اطلاعیه های قبلی را دارند، افزود: از سوی دیگر مرزهای زمینی اتباع ایرانی برای سفرهای توریستی به ترکیه بسته شده و سفر به آن کشور ممنوع شده است. در این صورت فقط گروه های هفتگی اعلام شده از قبیل دیپلمات ها، دانشجویان، تابعیت مضاعف و …. می تواند با سفارش دیگری به این کشور سفر کند.

دیدگاهتان را بنویسید