سفر هیئت دولت به استان مرکزی تحول آفرین خواهد بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در نشست اخلاق مدیران در بیت امام جمعه اراک گفت: به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای ائمه اطهار(ع) انقلاب اسلامی امروز در کشور شاهد تحولات عظیمی در بخش‌های مختلف هستیم و خوشبختانه پس از گذشت دو سال از بیماری کرونا، شاهد پویایی و نشاط جامعه هستیم.

دری نجف آبادی گفت: نور درخشان هدایت از طریق ولایت در عالم روشن می شود و نور هدایت از امامت و ولایت می گذرد و بنابراین تنها راه سربلندی بشریت پیروی از ولایت است و امروز وظیفه داریم. برای ترویج و گسترش آن. شبانه روز برای فرهنگ ولایت و غدیر تلاش کنیم و ایستگاه های ولایت و غدیر را در سراسر جهان اجرا کنیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی نسبت به همسایگان خود و امت اسلامی بی تفاوت نیست و در مقابل تجاوزات جبهه استکبار و حامیان صهیونیست آنها در قدرت خواهیم ایستاد.

امام جمعه اراک تصریح کرد: سفر رئیس جمهور آمریکا برای غارت منابع کشورهای اسلامی و ایجاد توطئه در منطقه بوده است و ملت اسلامی باید هوشیار توطئه ها و قیام های دشمنان باشد و امروز مصلحت نظام اسلامی است. دنیا برای حمایت از مظلومان، آشتی‌شدگان و بی‌گناهان است، او یکی از ستمگران است.

وی یادآور شد: در آستانه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی هستیم و آمادگی کلی برای این سفر پربرکت یک ضرورت مهم است و مردم ائمه اطهار انقلاب استان آماده استقبال از رئیس جمهور هستند. و هیئت دولت و مسلم است که این سفر برکات و عنایات بسیاری را نصیب مردم خواهد کرد.

دری نجف آبادی گفت: رشد 8 درصدی در استان مرکزی مهمترین خواسته مردم از شورای دولت است و با توجه به ظرفیت عظیم استان در بخش های مختلف توسعه صادرات، این نیز از دیگر اولویت های استان است. باید آن را جدی گرفت

امام جمعه اراک تصریح کرد: با توجه به صنعتی بودن استان و ظرفیت های فراوان در واحدهای صنعتی بزرگ که در سایر استان ها وجود ندارد و مایه حیات و عظمت استان است، باید به احیا و پویایی این استان توجه شود. واحدهای صنعتی به منظور دستیابی به جهش تولید و رشد اقتصادی ضروری است.

وی بیان کرد: استان مرکزی از نظر کشاورزی دارای ظرفیت های بالایی است و باید توسعه صادرات در بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد و گنجینه ناشناخته ای در بخش معدنی این استان وجود دارد که باید به خوبی از آن بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: بهره وری و توجه به انتقال در اولویت دیگر استان مرکزی است و با توجه به اینکه حدود 18 انتقال در این استان انجام شده و تجربه خوبی وجود ندارد، باید بیشتر باشیم. هوشیار بودن در مورد انتقالات آتی و داشتن برنامه ریزی درست و عاقلانه در آن ویژه بود.

امام جمعه اراک گفت: سفر هیئت دولت به استان مرکزی تحول آفرین خواهد بود و دولت سیزدهم مردم و انقلاب با اقدامات موثر امید را در بین مردم زنده کرده است و قطعا سفرهای استانی منشأ خیرات و تحول به نفع مردم است. مردم و در جلب اعتماد عمومی موثر هستند. مردم کارآمد خواهند بود.

دری نجف آبادی گفت: فرهنگ ما بر 4 اصل عقلانیت، امامت، عدالت و مردم سالاری دینی استوار است و کلیدهای درهای جهان بر این 4 اصل استوار است و سرمایه انسانیت و تحقق این 4 اصل است. در بخش های مختلف قطعا راه را باز خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از فرصت ها در نظام اسلامی باید دغدغه مدیران و کارکنان باشد و همه باید از فرصت های پیش رو برای اعتلای اسلام و تحقق اهداف انقلاب به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید