سفر وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده دولت به نهاوند


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881934

نماینده مردم شهرستان نهاوند با توجه به نزدیک شدن سفر رئیس جمهور به استان همدان از سفر وزیر جهاد کشاورزی به نهاوند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان در آستانه سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان همدان با دعوت رسمی نماینده نهاوند، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده دولت در نهاوند حضور یافت. .


پیدا خواهم کرد.


علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی ضمن دعوت از وی گفت: نهاوند به دلیل وجود سراب های متعدد و آب و هوای مساعد از پتانسیل بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است..


شهبازی افزود: نهاوند در چندین محصول از جمله گشنیز، چغندرقند، جالیزی و محصولات باغی رتبه کشوری دارد و توسعه در این حوزه نیازمند حمایت همه جانبه است..


وی بیان کرد: امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان شاهد تحولات خوبی در حوزه های مختلف و در حوزه کشاورزی استان و شهرستان باشیم..


نماینده نهاوند گفت: با اعطای اعتبار مناسب، توسعه و مشکلات کشاورزان نهاوند تامین می شود..


در این جلسه ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با تشکر از دعوت رسمی نماینده نهاوند گفت: در سفر به نهاوند تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی اصولی تری در زمینه های مختلف به ویژه کشاورزی به این شهرستان کمک کنیم.


خاص داشته باشد.


مدیریت بهینه آب و آبخیزداری و بتن ریزی رودخانه های اصلی و فرعی شهرستان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود..


شهرستان نهاوند به دلیل برخورداری از استعدادهای مختلف در بخش کشاورزی باید اعتبارات ملی را در این بخش جذب کند..


کشاورزان نهاوندی انتظار دارند با سفر رئیس جمهور به استان، تحولات مثبتی در زمینه های مختلف باغداری، زراعت و کشت گلخانه ای رخ دهد..


تکمیل سد سبز نهاوند مهمترین خواسته کشاورزان نهاوندی، مطالبه سایر کشاورزان این منطقه از مسئولان است..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید