سلاح مرگبار استقلال برای جنگ با پرسپولیس

سلاح مرگبار استقلال برای جنگ با پرسپولیس

بسیاری از هواداران استقلال هنوز دلیل نیمکت نشینی ارسلان مطهری در دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس را پس از گذشت بیش از یک ماه از بازی برگشت دربی لیگ برتر متوجه نشده اند. حالا برای همه اهالی فوتبال مشخص است که این مهاجم در دربی ها شرایط خاصی را پشت سر می گذارد و حتی معمولی ترین بازی او در دربی هم بهتر از خیلی از بازی های دیگرش برای استقلال است.

او برای بازی برگشت دربی لیگ برتر انگیزه خاصی داشت و آن کسب رکورد بهترین گلزن استقلالی تاریخ این بازی بود. مهاجمی که پیش از این 4 بار در دربی گل زده بود، رسیدن به این رقم به عدد 5 و حتی پیشی گرفتن از آن آنقدر برایش مهم بود که برای بازی مقابل پرسپولیس دست به هر کاری زد. نیمکت نشینی در این بازی آب سردی روی بدنش بود.

ارسلان که در دربی دور برگشت نتوانست به خواسته خود برسد، از آن روز منتظر دیدار استقلال و پرسپولیس در جام حذفی است. او تمام تلاشش را کرد تا دوباره مقابل پرسپولیس به میدان برود و حالا با نزدیک شدن به دربی پایتخت در فینال حذفی، می توان مطهری را یکی از با انگیزه ترین ها دانست.

این بار در دربی ماجرا برای ارسلان و استقلال فرق می کند. آبی ها باید انتقام بازی قبلی را بگیرند و قهرمانی را جبران کنند و در مرحله حذفی جام حذفی را به دست آورند و ارسلان دیگر روی نیمکت سرد نمی نشیند و بازی داغی را در زمین چمن مسطح آزادی تجربه نمی کند. .

با نگاهی به برترین گلزنان تاریخ دربی استقلال به نام علی جباری و غلامحسین مظلومی می رسیم. دو بازیکن اسطوره ای استقلال که در مجموع 5 گل به پرسپولیس زدند و رکورددار هستند. ارسلان مطهری در کنار فرهاد مجیدی و میتبی جباری 4 گل انفرادی در تاریخ دربی دارد و حالا حتی اگر ارسلان در بازی چهارشنبه شب یک گل دیگر هم بزند، در کنار غلامحسین مظلومی و علی جباری جزو گلزنان دربی استقلالی ها خواهد بود. البته دو گل دیگر آمار او را رویایی می کند و باعث می شود که او این عنوان را برای مدت طولانی تنها نگه دارد.

تصاویر منتشر شده از تمرین استقلال همه چیز درباره انگیزه ارسلان را نشان می دهد. مهاجم شماره 72 استقلال با عزم جدی خود را برای بازی حساس آماده می کند و امیدوار است مثل همیشه در بهترین حالت مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. او به لطف روحیه جنگندگی اش مقابل پرسپولیس مانند جومونگ افسانه ای به دنبال یک جام هیجان انگیز و البته رکوردی رویایی است.

دیدگاهتان را بنویسید