سلامت انسان و ریشه کنی تاج از اولویت های دولت سیزدهم است


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818708

عین اللهی با بیان اینکه سلامت انسان و ریشه کنی تاج از اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: مردم در مبارزه با تاج به عنوان پاسداری مقدس به کمک کادر پزشکی و نظام سلامت آمده اند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، وزیر بهداشت به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور ظهر امروز برای حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پروژه نیمه تمام مدرسه علمیه امام رضا (ع) و بازدید به هلیل آباد سفر کرد. به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

بهرام عین اللهی در جلسه شورای شهر حلیل آباد گفت: انقلاب اسلامی ایران آثار متفاوتی داشته است و در عرصه های مختلف با وجود همه تحریم ها و مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده، موفقیت های زیادی به دست آورده ایم که یکی از آنها سلامت انسان است. “

وی گفت: در دوره شاهنشاهی مجبور بودیم از پزشکان خارجی بی کیفیت استفاده کنیم و حوزه های تخصصی زیادی در کشور وجود نداشت. امروز در اکثر استان ها شاهد حضور اساتید برجسته بومی و رفع نیازهای آنان هستیم».

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه سلامت انسان و ریشه کن کردن تاج از اولویت دولت سیزدهم است و اگر سلامت نباشد قطعا بقیه هم نخواهد بود، افزود: ما ده کشور مطرح در مبارزه با ولیعهد هستیم. و مردم به سلامت خود کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مردم در مبارزه با ولیعهد به عنوان یک پاسدار مقدس به یاری کادر پزشکی و نظام سلامت آمده اند، اذعان داشت: تلاش می کنند، به اقتصاد کشور کمک می کنند.

عین اللهی با تاکید بر اینکه پایگاه تصادفات جاده ای محور هلیل آباد – بردسکن ضروری است و باید تکمیل شود و کمک خواهیم کرد، افزود: دانش بنیان و افزایش اشتغال فقط مربوط به شهرهای بزرگ نیست و باید در شهرهای کوچک هم باشد. “عملیاتی باشید.

وی افزود: جوانان پرشور هلیل آباد نیاز دارند کشاورزی را از روش سنتی به کشاورزی تجاری و دانش بنیان سوق دهند و باید برنامه ریزی انجام شود.


بیمارستان هلیل آباد مشکلات جدی دارد/ رفع مشکلات شهرستان یکی از خواسته های مردم است

حجت الاسلام علی ناهیدی امام جمعه حلیل آباد رفع مشکلات شهرستان را یکی از خواسته های مردم این شهرستان دانست و بارها در سفره مسئولان شهرستان مطرح شده است و خاطرنشان کرد: اما برخی از آنها همچنان مطالبات شهرستان است. باقی مانده و شایسته است در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بیمارستان خاتم الانبیاء حلیل آباد جدی است و 80 درصد بیماران بیمارستانی به کاشمر مراجعه می کنند، تصریح کرد: هیچ اثری از متخصص در ورودی این بیمارستان نصب نشده است.

رئیس ستاد نماز جمعه هلیل آباد با اشاره به اینکه باند دوم جاده هلیل آباد بردسکن به کشتارگاه تبدیل شده بود و شاهد چند دانش آموز بودم که در جاده تصادف کردند و تعدادی فوت کردند، اذعان داشت: گرفته نشد.

وی همچنین گفت: شهرستان هلیل آباد اسلامی، انقلابی و جهادی و در عرصه های مختلف پیشگام است و به برکت این نزدیکی در بخش های مختلف پیشرفت خوبی داشته ایم.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از مدیران، نخبگان و نمایندگان نقاط مختلف شهرستان هلیل آباد سوالات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید