سلام فرمانده، بیان جمعی از توحید و بیعت است


ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880598

سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه «سلام فرماندهی» یک بیان جمعی توحیدی و یک اعلام واقعی است، گفت: «سلام فرماندهی» یک بیان جمعی توحیدی و یک اعلام واقعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرپرست فرمانداری کهگیلویه در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به اجرای خودجوش و استقبال کم نظیر سرود سلام سردار در بین دهه نود، نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردم، مهر تاییدی بر تبلور معنویت و معنویت است. امید گفت: در روزگاری که فردگرایی و ناامیدی عمده ترین مشکلات و معضلات اجتماعی جوامع، اجرای موسیقی خوب با متنی اصیل و خوش آهنگ نویدبخش روحیه همدلی، دوستی، جمع گرایی و امید به آینده و هدفمند شده است. زندگی برای کودکان و نوجوانان

عبدالعزیز موسوی افزود: سرود «سلام فرمانه» با مضامین عالی و فراگیری بی‌نظیر خود نشان داد که «امکان مقاومت فرهنگی» در برابر آفرینش‌های مبتذلی که به گونه‌ای برای نسل جدید طراحی شده‌اند، وجود دارد و ما موظف به استفاده از آن هستیم. همه فرصت ها و فرصت ها برای تقویت و ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در بین نسل جدید.

وی تصریح کرد: «سلام فرمانده» بیان جمعی از توحید و بیعت است که نماد پویایی، ایمان دینی و اخلاص کودکان و نوجوانان در کشور و بستری برای ابراز ارادت جمعی به امام زمان (عج) شده است. زمان (عج) و ولی خدا .

موسوی ادامه داد: اکنون در دهه دوم انقلاب اسلامی اثری منتشر می شود که در شهرهای مختلف کشور شفاهی خوانده و بازخوانی می شود و وحدت در کثرت و کثرت در وحدت را نشان می دهد و جمع می شود. مؤمنان و دفع دشمنان.

وی خاطرنشان کرد: تاکید رهبر انقلاب اسلامی و حمایت قاطع ایشان از خلق آثار تاثیرگذار برای کودکان و نوجوانان نشان از اهمیت و ارزش این سرود و آثار مشابه دارد.

وی ادامه داد: «توسل» به معنای طلب یا نزدیک شدن به کسی یا چیزی از روی علاقه و رغبت است، مؤمنان و انقلابیون و شیعیان علوی، اهل بیت علیهم السلام ریسمان محکم و وسیله تقرب هستند. خدایا که همه باید برایش تلاش کنیم، این طناب را محکم بگیریم و رها نکنیم.

موسوی با تاکید بر اینکه خط رهبری و امامت ادامه دارد، تصریح کرد: «سلام فرماندهی» روحیه انقلابی است که در روح نسل جوان و نسل آینده نهادینه شده و امنیت نظام، انقلاب و کشور را تامین می کند.

سرپرست استانداری کهگیلویه تصریح کرد: امروز به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر باید نسل جوان را در بسترهای مختلف با ارزش های انقلاب اسلامی آشنا کرد و اقدامات فرهنگی می تواند در این راستا بسیار موثر باشد.

موسوی یادآور شد: این شور انقلابی دهه 80 و 90 هر بیننده ای را به وجد می آورد و امروز سرود سلام فرمانده نماد آگاهی و علاقه فرزندانمان به ارزش های والای انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه و فرزانه انقلاب است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه “سلام فرمانده” یک کارزار ملی است که منجر به وحدت و انسجام ملی شده است، افزود: کسب این سرود به لطف و عنایت الهی است که این ستاد ملی را به گفتمان مسلط همگان تبدیل کرد. مردم ایران و حتی کشورهای آزادی خواه جهان شدند و اکنون شاهد گفتمانی هستیم که اتحاد مسلمانان را به همراه داشت و در جهان غوغا به پا کرد.

خبرنگار: عابد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید