«سلام فرمانده» نشان می دهد نیازی به بودجه برای فعالیت های فرهنگی نیست/ جمهوری اسلامی با اصل هنر مشکلی ندارد.


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842317

سید حامد حسینی گفت: «سلام فرمانده» نشان داد که برای یک کار بزرگ فرهنگی، آنقدر به ستاد، ستاد و بودجه نیاز نیست و وقتی نیت الهی باشد، خود خداوند به آن رسیدگی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حامد حسینی فعال رسانه ای در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سلام فرمانده، سرود نشان می دهد که جمهوری اسلامی با اصل هنر و موسیقی مشکلی ندارد و از شکل متعالی خود استفاده می کند و حفظ می کند.

وی ادامه داد: چنین کار فرهنگی بزرگی نیاز به این گونه ستادها و ستادها و بودجه ها ندارد و وقتی نیت الهی باشد خود خداوند به آن رسیدگی می کند.

حسینی افزود: دهه نودی است که در کار و ازدواج دهه شصتی ها و پدران و پدربزرگ هایشان فراموش شده و اتفاقاً اینها مبنای کار و مسائل فرهنگی است.

این کارشناس تصریح کرد: فرمانده سلام نشان داد که برای یک اجتماع بزرگ نیازی به سهمیه، دستورات سازمانی و تشکیلاتی، حقوق و پاداش اضافی و… نیست، وقتی مردم بفهمند این برنامه الهی و مردمی است می آیند.

وی گفت: زبان هنر، زبان جاذبه است، اگر بخواهیم جذب دین و ظاهر شویم، هنر متعالی بهترین ابزار است و هنرمند درک کننده و استفاده کننده این زبان است.

حسینی ادامه داد: پشت همه نظریه های جامعه شناختی درباره دوری مردم از حکومت و دین، این سرود نشان می داد که مردم همچنان در صفی هستند که از ابتدا بوده اند، حتی آنهایی که در دهه هفتاد، هشتاد و نود هستند، آنهایی که در دهه هفتاد و هشتاد و نود هستند. خط انقلاب و جنگ را ندیده اند تا با آن روبرو شوند.

این کارشناس افزود: سلام فرمانده این نشان داد که برای جوانان مشکلی نیست که آن آهنگ غربی و فحاشی را می خوانند و همه جا تکرار می کنند و مشکل ما این بود که شکل زیبا و متعالی آن را ارائه نکردیم.

وی گفت: این سرود نشان می داد که دختران لو رفته و پسران بدلباس نیز جزو فرزندان انقلاب هستند و به قول حاج قاسم در بند آن هستند.

حسینی با بیان اینکه کار فرهنگی کار نهادهای اجرایی نیست، گفت: باید به درخواست مردم آتش نشانی ها را هدایت و دستگیر کنند.

این کارشناس ادامه داد: سلام فرمانده این امر نشان داد که ورزشگاه دلیل اصلی غیبت بانوان نیست و محتوای شعارها و احساسات برخی تماشاگران مشکل اصلی در غیاب آنهاست که باید حل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این سرود نشان داد که امید در جامعه زنده است و آینده خوب برای همه آرزو و هدف است که اکنون ظاهرش و سیدعلی گل سرسبد راه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید