سلبریتی های موذی؛ بازیگرانی که به خاطر جایزه خالی و تشویق غریبه ها دروغ می گویند


ساعت: 09:26
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842471

مرادی با اشاره به اینکه برخی برای تشویق بیگانگان علیه نظام و انقلاب حرف های بیهوده می زنند، گفت: برخی هنرمندان در جشنواره کن به کشور خود خیانت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: بر همگان واضح است که اظهارات ترانه علیدوستی و همکارانش در جشنواره کن هیچ حس افتخاری به همراه نداشته است.

وی افزود: این افراد به راحتی در کشور بیگانه به دلیل ثواب توخالی و تشویق خارجی شما بیهوده صحبت می کنند که نشان از خیانت آنها به این سرزمین و کشور دارد.

مدیر لرستانی در پاسخ به سخنان بیهوده علیدوستی گفت: از دعوا چه می دانند مادری که سال هاست منتظر ردی از فرزند گمشده اش است، یعنی حتی شماها. کسانی که بوی دانش نبرده‌اند، در زندگی مجلل خود احساس راحتی کنند و هیچکس نمی‌تواند ذره‌ای از آن خاک را لمس کند.

مرادی گفت: دعوا مدنظر مادری است که پنج فرزندش را فدای مبارزه با کفر کرده و «آه» نمی گوید. اما حیف که داری از کشورت سیاه نمایی می کنی و انگار فراموش کرده ای که ایران تو را به اینجا رساند.

وی خاطرنشان کرد: یادت رفته از تعطیلات روی این آب و خاک جایزه گرفته ای و حسابی شده ای و حالا به همه چیز پشت می کنی. معلوم است که شرف و معرفت در شما جایی ندارد که اینگونه با بی شرمی علیه نظام و انقلاب صحبت می کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید