سلیقه فرهاد مجیدی برای خرید استقلال

سلیقه فرهاد مجیدی برای خرید استقلال

رودی زستد مهاجم فرانسوی استقلال که اواسط آبان ماه پس از گلزنی در دیدار مقابل شهر خودرو مشهد برای همراهی استقلال در لیگ برتر به تهران آمده بود با انتشار مطالبی در صفحه شخصی خود اطلاعاتی درباره هواداران استقلال منتشر کرد. احتمالا فالوورها را به صفحه خودش هدایت کرده است.

او که پیش از این در 6 بازی استقلال گل نزده بود، به شدت تحت فشار پیشکسوتان استقلال بود. چون معتقد بودند خارجی عزیز که با قیمت گزافی به خدمت باشگاهشان درآمده باید به این تیم گل بزند. اما زستد در شش بازی تنها دو بار موفق به پاس گل شد و همین مشکل رودی زستد را از این نظر تحت فشار زیادی قرار داد و پس از گلزنی در مشهد تا حد زیادی از آن فشار خارج شد.

بازیکن 33 ساله استقلال که سال ها در لیگ برتر انگلیس بازی کرده و در تیم هایی چون بلکبرن روورز، استون ویلا، کاردیف سیتی و میدلزبرو بازی کرده و سابقه بازی در تیم هایی مانند منچستریونایتد، لیورپول و … اورتون و بسیاری دیگر از لیگ های بزرگ. بازیکن لیگ برتر انگلیس اخیرا در جمع هواداران استقلال گفت: نمایش قدرتمندی برای تیم ما بود. اشاره او به پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل شهرهدرو است که استقلال را با سه امتیاز صدرنشین کرد.

او درباره حال و هوای خود پس از گل گفت: من هم خیلی خوشحالم که اولین گلم را برای استقلال زدم. زستد برای بازی های بعدی استقلال روحیه بالایی به نمایش گذاشت و عکسی از او منتشر کرد که فریاد می زند و با چشمان بسته مشت هایش را گره کرده است.

ذوق زده در دیدار با فولاد خوزستان قطعا یکی از مهم ترین گل های فرهاد مجیدی برای زدن گل است. دیدار دو تیم چهارشنبه نهم دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. آخرین تقابل دو تیم در فینال جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بود که پس از 120 دقیقه تلاش با تساوی به پایان رسید و در نهایت استقلال با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد.

دیدگاهتان را بنویسید