سناریوی ساختگی برای کشتن دشمنان؛ از میترا استاد و ندا آقاسلطان تا مهسا امینی/حق قانونی مردم در روابط حقوقی و قضایی با دروغگویان


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898462

گزارش سوابق دروغین شبکه های ضد انقلاب؛

این روزها برخی از جریانات کشور به همراه رسانه های بیگانه با سناریوی ساختگی کشتار مردم با دروغگویی و تحریک احساسات مردم نسبت به مرگ مهسا امینی اهداف شوم و غیرعادی خود را دنبال می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از این رو درگذشت مهسا امینی به تیتر یک خبر، بحث و گفتگو در داخل و بیشتر شبکه های ضد ایرانی خارج از کشور تبدیل شد. این اتفاق باعث شد تا بسیاری از مزاحمان داخل و خارج تور به بهانه این حادثه به دنبال صید ماهی خود از این آب گل آلود باشند. اتفاقی که باعث شد عده ای به پلیس، عده ای به حجاب و برخی دیگر به امنیت کشور حمله کنند.
البته مستندات ارائه شده از سوی مسئولان و به خصوص فیلمی که از محل حادثه منتشر شده نشان می دهد که مهسا امینی مورد ضرب و شتم قرار نگرفته و این زن بر اثر سکته قلبی فوت کرده است. اتفاقی که می توانست در جای دیگری رخ دهد و ربطی به پلیس نداشت.
از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز تاکید کرده است که آثار ضرب و شتم در بدن متوفی وجود ندارد و مسئولان مربوطه نیز اعلام کرده اند که تحقیقات را ادامه خواهند داد. اما جریان اصلاح طلب و همچنین جریان ضد اخلاق مدعی هستند که مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم کشته شده است.
امروز این دروغگویان به هیچ وجه برای مرگ مهسا امینی تلخ و متاسف نیستند، بلکه صرفاً به دنبال منافع شخصی از این حادثه و رسیدن به اهداف شوم و نامتعارف خود و تخلیه عقده های خود هستند. اشاره شد تا نوع برخورد و دیدگاه این مدعیان و این روند را نشان دهد.
اصلاح طلبان توطئه آمریکا و اسرائیل در سال 1988 نیز قتل مشکوک ندا آقاسلطان را به رژیم نسبت دادند، در حالی که ویدئوی فاش شده از آن حادثه به وضوح نشان می دهد که دقایقی قبل از تیراندازی به خانم آقاسلطان، دوربین روی صورت او زوم کرده است. بود! و شایعه شده بود که اپراتور از قبل منتظر وقوع حادثه بوده است!
در همان دوره شورش آمریکایی و اسرائیلی در سال 1988 از دختری که در شورش خیابانی کشته شده است نام می برند و برای او مراسم تشییع جنازه برگزار می کنند، اما چند روز بعد آن دختر نفرت خود را از اصلاح طلبان اعلام می کند و اعلام می کند که خبر قتل او دروغ است و انزجار خود را از خاتمی و موسوی اعلام کرده است.
همچنین سعیده پوراقایی یکی دیگر از قربانیان پروژه کشتار اصلاح طلبان بود که پس از دستگیری، شکنجه و لوث شدن توسط بسیجیان و دفن در قطعه 302 بهشت ​​زهرا مدعی سوختگی شد! اما اندکی بعد دختر فراری شناسایی و به خانواده اش تحویل داده شد.
از سوی دیگر، زمانی که محمدعلی نجفی، شهردار اصلاح طلب سابق تهران و یکی از نامزدهای برجسته جریان اصلاح طلب ریاست جمهوری، به جای محافظت از قربانی که یک زن جوان بود، همسر دوم خود را به طرز فجیعی با پنج گلوله کشت، فعالان اصلاح طلب و … رسانه ها. از «قاتل زن» دفاع کرد و او را در جایگاه «قهرمان مستضعف» قرار داد! جریان اصلاحات را با دیکتاتوری و بداخلاقی گذاشتند، قربانی را بکشید! و لایق مرگ! معرفی شد و قاتل چهره معروفی است! آقا! و نخبه! آنها مناسب هستند
همچنین در هفته های اخیر دزدی خشن و باتجربه به زنی در اتوبان نیایش حمله کرد و وسایل او را به سرقت برد که باز هم به وضوح جریان اصلاح طلبی در کنار دزد وحشی قرار گرفت و بی توجهی به سبعیت این زن و تعداد قابل توجهی از زنان شد. توسط همان اوباش انجام شد، سکوت کردند و اعتراض کردند که چرا باید او را اعدام کنند که به آرامش جامعه دست درازی کرده بود و باعث رعب و وحشت مردم شده بود.
موارد زیادی وجود دارد که این جریان و شبکه دشمن رفتار مشابهی از خود نشان داده اند و ذکر همه موارد از عهده مخاطب خارج است. اما تنها نیم نگاهی به مواضع طیف مذکور و مقایسه آنها با مواضع آمریکا، اسرائیل، انگلیس و شبکه های تلویزیونی ضد انقلاب نشان می دهد که مواضع آنها بسیار شبیه به یکدیگر است و باید گفت که همه اینها. سازگاری و همسویی می تواند تصادفی است؟!
به هر حال آنچه مسلم است این است که این گروه ها و مخالفان و تأثیرگذاران آنها در داخل و حامیان آنها در خارج تنها به دنبال اهداف خود هستند و با هیچکس همدردی نخواهند کرد و همدردی آنها دوستی خاله خرسه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید