سنگ بنای خرید جدید پرسپولیس برای گل محمدی

سروش رفیعی هافبک فصل گذشته سپاهان پس از مذاکره با مدیران پرسپولیس با عقد قراردادی 2 ساله به تیم سابق خود بازگشت و با این تیم برای سومین بار در پرسپولیس به توافق رسید.
سروش ذاتا بازیکن فانتزی و پاسور است. بازیکنی که تعطیلاتش در ترکیب پرسپولیس احساس می شد و در فصل گذشته حضور نداشت، چنین بازیکنی با قدرت بازی سازی بالا در پرسپولیس ظاهر شد. با توجه به الگوی بازی پرسپولیس در این فصل، رفیعی توانایی بازی در چند پست را دارد.
سروش معمولا بازیساز است و پرسپولیس در چند فصل اخیر نشان داده که با روش 2-4-4 بازی می کند. یعنی دو هافبک دفاعی و دو بال. البته رفیعی در پست کناری هم بازی کرده و سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارد. البته سوروس می تواند در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند، به شرطی که در کنار او یک بازیکن مخل در خط میانی باشد. دقیقا در دو دیدار اخیر پرسپولیس چه اتفاقی افتاد و رفیعی در کنار سرلک به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
رفیعی یکی از بهترین و خوش اندام ترین بازیکنان تمرین پرسپولیس است و عملکرد بسیار خوبی در مسابقات این تیم داشته است. همین درخشش باعث شد گل محمدی امید زیادی به این بازیکن داشته باشد و به نوعی خیالش از خط هافبک و بازی سازی راحت شود. همانطور که مشخص است رفیعی پشتیبان همیشگی یحیی در این فصل خواهد بود و روی توانایی های سروش حساب ویژه ای باز کرده است. رفیعی که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت، تابستان امسال به هدف خود رسید و انگیزه زیادی برای درخشش در فصل آینده خواهد داشت.
جالب اینجاست که رفیعی خیلی زود در پست جدیدش مستقر شد و نسخه جدید شماره 7 پرسپولیس خیلی ها را شگفت زده کرد. شاید خیلی از هواداران این تیم فکر نمی کردند که سوروس در 4 دیدار ابتدایی پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و این همه سخت و تلاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید