سهامدار اصلی آذرآب صلاحیت ندارد و دغدغه کار تولیدی و صنعتی را دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس قاضی استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با دیار آفتاب؛ وی در خصوص پیگیری های اخیر قوه قضائیه در خصوص وضعیت شرکت آذرآب اراک گفت: اقدامات بسیار خوبی انجام شده و هماهنگی های مناسبی بین دستگاه های مختلف استان اعم از قوه قضائیه، استاندار و مقام معظم رهبری وجود دارد. در سطح ملی مشکلات این واحد تولیدی کاهش یابد.

وی ادامه داد: اگر بدهی یا مصادره مواد اولیه موجود پیگرد قانونی داشته و تعهدات تامین اجتماعی و مالیاتی را متوقف و مسدود کرده ایم، اما در عین حال مشکلات کشوری نیز وجود دارد که باید در این زمینه چاره اندیشی شود و اقدامات بسیار خوبی انجام شود. مکاتبات مفصل و مستدل با رئیس جمهور از طریق استاندار و همچنین با رئیس قوه قضائیه و دادستان کل دادگستری منطقه انجام شد.


پیگیر حذف نام آذرآب از لیست بدهکاران بانکی هستیم/ سهامدار اصلی فاقد صلاحیت و دغدغه تولید و کار صنعتی است.

رئیس قاضی استان مرکزی گفت: برای رفع مشکلات اصلی شرکت از جمله کارت بازرگانی، ثبت سفارش و حذف نام شرکت از لیست بدهکاران بانکی تلاش می کنیم که خدای ناکرده به این مهم دست خواهیم یافت. “

موسوی گفت: مهم این است که مجموعه استان مرکزی با تمام توان پشت سر آذرآب و مجموعه کارگری استان باشد و بحمدالله در سال جاری شاهد همکاری و هماهنگی بیشتر مسئولان استانی خواهیم بود لذا اطمینان می دهیم که تا پایان سال کار، مشکلات آذرآب «ما در کنار مجموعه مدیریتی و کارگران این شرکت خواهیم بود و اجازه نمی دهیم این مجموعه با مشکلات حاد مواجه شود.

مقام عالی قضایی در خصوص مشکلات ملکی شرکت آذرآب نیز گفت: موضوع تغییر سهامدار یکی از موضوعاتی است که ما دنبال می کنیم. وجود ندارد و شاید سهامدار اصلی به دنبال آن نیست و جای نگرانی نیست پس این مهم ترین مشکل ماست.

رئیس قاضی استان مرکزی ادامه داد: با همفکری در استان و پیگیری در سطح کشور تلاش می کنیم تا بتوانیم بر آذرآب مجموعه تولیدی، صنعتی و اشتغالزایی و این چتر سایه مثبت بیندازیم. مشارکت ذی‌نفعان واجد شرایط و حاکمیت. «آنها با هم می‌توانند سایه‌بانی آرام در آذرآب ایجاد کنند.


سهامدار سابق آذرآب تخلفات مشابه دیگری نیز داشته است.

موسوی درباره آخرین وضعیت پرونده سهامدار سابق شرکت آذرآب نیز گفت: این پرونده با جدیت در حال رسیدگی است و دادستان انتظامی و قضات نسبت به وی حساس هستند. آنها حتی تحقیق و تأیید کردند که پرونده انجام شده است.»

رئیس قاضی استان مرکزی در خصوص تمدید این پرونده گفت: مشکل اینجاست که این مرد که قبلا ریاست شرکت آذرآب را برعهده داشته و سوء استفاده کرده است، در موارد دیگر نیز اقدامات مشابهی انجام داده است و اکنون پرونده ها الحاق شده است. زیرا تمدید این است که امکان انشعاب وجود نداشت، اما به هر حال فشارهایی هم از طرف استان و هم از طرف مرکز به قوه قضائیه وارد می شود که امیدواریم هر چه زودتر حل شود.

این مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: در این هفته شخصا برای پیگیری پرونده به شعبه بازپرسی می روم تا گزارش دقیق و دقیق تری از آخرین اقدامات این پرونده داشته باشیم اما موضوع قاطع و قاطع است. اقدام قانونی. خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید