سهمیه نفت به نام شهروندان; به ذائقه دلالان سوخت


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891105

ادامه مشکلات سوخت در سیستان و بلوچستان

مشکلات سوخت در سیستان و بلوچستان به پایان نرسیده و این بار سرگردانی در شاخه های نفت سفید گلایه شهروندان را برانگیخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، با افزایش قیمت سوخت در آن سوی مرز، برای مدتی طمع دلالان سوخت افزایش یافت؛ اما با افزایش قیمت بنزین در آن سوی مرز، حرص و ولع دلالان سوخت افزایش یافت. بنابراین این بار دلالان به روی سهمیه نفت سفید شهروندان باز هستند و شعب نفت به جای انجام وظایف خود در زمینه توزیع مناسب و به موقع سهمیه نفت سفید بین شهروندان، از این ظرفیت دلالان استفاده کرده و نفت سفید را مبادله کنند. محصولات را می خرند و به قیمت گران به دلالان می فروشند و این طمع شیرین دلالان متاسفانه ذائقه برخی از شهروندان نیازمند سهمیه سوخت را تلخ کرده است.

یکی از شهروندان در تماس با پایگاه خبری ما با ابراز گلایه گفت: شعبی که موظف به توزیع سهمیه نفت به درب منزل شهروندان هستند از تعهد خودداری می کنند و یا شهروندان را مجبور می کنند هر ماه به درب شعبه یا درب منزل مراجعه کنند. کند کردن


این شهروند با بیان اینکه وقتی به شعبه می رویم درب بسته است، ادامه داد: دو ماه است که هر روز برای گرفتن سهمیه نفت با شعبه سیار تماس می گیرم و هر بار از دادن سهمیه نفت به من خودداری می کنند. میکند.



شعب نفت از عرضه سهمیه نفت خودداری می کنند

شهروند دیگری گفت: پس از مراجعه به شعبه روغن سیار، مشاهده کردم که یک دستگاه تویوتا با بار گالن به درب شعبه آمده و گالن های آن و همچنین سهمیه روغنی که در اختیار شعبه های نفتی قرار می گیرد را پر کرده است. شهروندان استفاده کنند.متاسفانه به راحتی به دلالان قاچاق منتقل می شود.

پس از این گلایه ها و شکایات شهروندان خبرنگار ما در تماس با روابط عمومی شرکت نفت منطقه زاهدان و پیگیری این موضوع، روابط عمومی شرکت نفت گفت: تمامی شعب موظفند سهمیه نفت را تا درب منزل حمل کنند. از شهروندان و در این راستا به تمام شعب اعلام کرده و متعهد شده‌ایم که قطعاً سهم نفت را به منازل شهروندان ببرند و اگر شعبه‌ای کوتاهی کند تخلف است.



شرکت نفت: شهروندان برای ثبت تخلف به شرکت نفت مراجعه کنند

کوهنسال افزود: شهروندان برای ثبت شکایات خود به شرکت نفت مراجعه کنند، ما هیچ ابایی با فروشندگان نداریم، اگر تخلفی انجام داده اند به کمیسیون تخلفات مراجعه کرده و پاسخگو باشند.


وی در خصوص بسته بودن درب شعب نیز گفت: شعب بر اساس سهمیه ای که داده می شود فعالیت می کنند و پس از اتمام سهمیه درب آن بسته می شود زیرا روغنی برای توزیع وجود ندارد.


وی قول پیگیری مجدد داد و گفت: این بار در هفته جاری به صورت محجوب از شعب نفت بازدید می کند و نحوه توزیع و پاسخگویی شعب به شهروندان را بررسی می کند.

تعزیرات: روند رسیدگی به شکایات در تعزیرات سریعتر است


وی همچنین در تماس با روابط عمومی تعزیرات استان قول پیگیری و پایش این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب داد و گفت: شهروندان تمامی تخلفات در این زمینه را به تعزیرات، بازرسی جهاد کشاورزی و اداره بازرسی صمت گزارش کنند. .

سرحدی افزود: هر سه مرجع ذیربط آمادگی رسیدگی به شکایات مردم را دارند اما مجازات ها تشدید می شود و روند رسیدگی به شکایات قانونی و سریعتر می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید