سهم خراسان شمالی از کنگره ملی شهدا و روحانیت کشور 72 شهید است.


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838259

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضرت جواد الائمه (ع):

حجت الاسلام حسین زحمتکش با اشاره به اینکه سهم خراسان شمالی از کنگره 4 هزار شهید طلبه و روحانی کشور 72 طلبه و روحانی جان باخته است، گفت: استان خراسان شمالی نسبت به جمعیت آن قطعا آمار قابل توجهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان شمالی جواد الائمه (ع) در گفت و گو با خبرنگار عصرتراک در بجنورد گفت:

وی با اشاره به اینکه سهم خراسان شمالی 72 شهید و روحانی است، ادامه داد: استان خراسان شمالی از نظر جمعیتی قطعا این آمار قابل توجه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی افزود:

حجت الاسلام زحمتکش یادآور شد: علاوه بر تجلیل از مقام شامخ شهدای معنوی، تقویت و نهادینه سازی فرهنگ جهاد و شهادت، تبیین و ارتقای نقش رهبری شهدای روحانی در عرصه های مختلف انقلاب، پاسداری مقدس و سپس در اغتشاشات و چالش ها.

وی ادامه داد: یکی از رسالت ها و رسالت هایی که وجود دارد ترویج این رویدادهای بزرگ فرهنگی در حوزه شهادت و شهادت و ارزش های دینی است که شعار مردم در همه عرصه ها بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: شایان ذکر است که انقلاب اسلامی بستری را برای تحقق حاکمیت و نظام الهی معطوف به مساجد فراهم کرد و تا زمانی که مساجد حفظ نشوند، قطعاً نمی توان گام مثبتی در جهت فعال سازی محلات اسلامی برداشت. مساجد «و انسجام و مأموریت های هماهنگ در این راستا قابل انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید