سهم 4 درصدی ناوشکن‌های دانش کشاورزی/دولتی قفل صادرات را زیر پا می‌گذارند


ساعت: 21:41
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834198

سید علی یزدی خواه گفت: سهم افراد دانش بنیان در کشاورزی تنها 4 درصد است و 96 درصد مابقی در صنعت، خدمات و … فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سیدعلی یزدی خواه امشب در جلسه هیات مدیره شرکت ری اظهار داشت: اگرچه در زمستان 1399 مشکلات آب، برق و گاز در کشور وجود داشت، اما دولت سیزدهم بدون ایجاد ظرفیت جدید. در حوزه انرژی با اقداماتی مانند توافقنامه انتقال گاز به آذربایجان، بحران گاز استان های شمالی حل شد.

وی با ارزیابی خدمات دولت در مدیریت و کنترل نسبی اپیدمی کرونا، گفت: دولت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در کشور، از معافیت خانوارهای کم مصرف از پرداخت بهای انرژی و محاسبه تصاعدی قیمت مصرف کننده پرمصرف خبر داد. خانوارهای امسال

یزدی خواه تاکید کرد: بر اساس آمار وزارت نیرو 2000 مگاوات کمبود برق در کشور وجود دارد که علاوه بر افزایش صرفه جویی می توان با تغییر ساعت کاری منابع موجود را مدیریت کرد.

وی با انتقاد از سیاه نمایی و کوچک شمردن خدمات نظام در فضای اجتماعی گفت: دولت با برپایی کمپ های محرومیت زدایی در شهرها به دنبال تسریع روند توسعه و رشد در استان ها است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت ها لزوم اجرای شعار سال را در حوزه دانش از جمله در حوزه کشاورزی عنوان و خاطرنشان کرد: تنها 4 درصد شرکت های دانش بنیان در این حوزه فعال هستند و 96 دیگر شرکت های دانش بنیان در این حوزه فعال هستند. درصد در خدمات و صنعت فعال هستند.

یزدی خواه گفت: در حالی که سالانه 135 میلیون تن محصولات باغی و زراعی در کشور تولید می شود، سهم محصولات این بخش اندک است، بنابراین باید زمینه های فعالیت و ورود افراد مبتنی بر دانش در این زمینه فراهم شود. “

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید