سهم 40 درصدی خیران مازندران در ساخت مدارس مشارکتی


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806864

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: سهم خیرین از مدارس شرکت کننده 40 درصد و در مدارسی که خودشان ساخته اند حدود 20 درصد است که نشان می دهد خیرین جایگاه مهمی در آموزش و پرورش دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، علیرضا سعدی پور امشب در مراسم افتتاحیه درمانگاه تخصصی فاطمه زهرا(س) فرهنگیان چالوس که با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مشاور حقوقی و پارلمانی این وزارتخانه، خانواده های معظم شهدا برگزار شد. و جمعی از درمانگاه فاطمه الزهرا(س) فرهنگیان چالوس که به همت خیر نیکوکار حاج رحیم قربانی به مرحله بهره برداری رسیدند با ابراز قدردانی ویژه از اندیشمند نیکوکار این پروژه، گفتند: زحمات حاج رحیم قربانی برای سازندگی فضاهای آموزشی، آموزشی و بهداشتی ارزشمند است.

وی با بیان اینکه 30 درصد فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی توسط خیرین ساخته می شود گفت: در 8 سال گذشته سهم خیرین در مدارس شرکت کننده 40 درصد و در مدارسی که خود ساخته اند حدود 20 درصد است. و این نشان می دهد که خیرین وزن مهمی در آموزش دارند و در حال مطرح شدن هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نقش و تأثیر خیرین در نظام آموزش و پرورش گفت: تمام تلاش ما در آموزش و پرورش ایجاد بستر و ایجاد شرایط مناسب برای شأن و منزلت فرهنگیان و خیرین در این راستا است. آموزش و پرورش. “رساندند.

سعدی پور خیرین را دوراندیش و بصیر دانست و گفت: شیوع ویروس تاج و تخت و تاثیر آن بر وضعیت اقتصادی مردم از جمله فرهنگیان، خیر نیکوکار حاج رحیم گربانی با هزینه ۱۲ درصدی به دنبال ارتقای سطح سلامت فرهنگیان بود. میلیارد تن فاطمه زهرا(س) فرهنگیان شهرک هلوس را 18 بهمن راه اندازی کرد.

وی افزود: هدف اصلی از افتتاحیه کلینیک فرهنگیان تجلیل و قدردانی از مزایای ارزنده ای بود که این کلینیک با ارائه خدمات مختلف از جمله دندانپزشکی، چشم پزشکی، قلب، پوست، مغز و اعصاب و داخلی با حوزه ای 1800 متر بوده و 30 اتاق را برای استفاده عموم ساخته و در اختیار آنها قرار داده است.

سید رسول حسینی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش چالوس نیز از زحمات حاج رحیم گوربانی تقدیر کرد و خدمات فرهنگیان را بسیار ویژه و جایگاه معلمان را بسیار والا خواند.

وی با اشاره به تلاش فرهنگیان در ایام ولیعهد به عنوان یکی از جدی ترین نیازهای معلمان به احداث درمانگاه تخصصی برای این قشر اشاره کرد و از بانیان این امر تقدیر کرد. خیر نیک اندیش فرماندار چالوس حاج رحیم قربانی را یکی از خیرین بزرگ در سطح کشور دانست و از زحمات وی برای چالوس تقدیر کرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه حلوس با تقدیر از کارکنان بهداشتی و پرورشی افتتاح کلینیک تخصصی فرهنگیان را همزمان با دهه مبارک فجر بسیار خوشحال کننده دانست. وی سرمایه گذاری حاج رحیم گوربانی در شهرستان را که در رکاب 21 هزار شهید والامکم است، باقیمانده صلاحیت های ویژه برای خود می داند.

موسوی حضور چندین باره مقامات عالی رتبه کشوری و استانی در بازدید از درمانگاه تخصصی فرهنگیان را بسیار مطلوب می داند و آن را نشانه اقدام ویژه حاج رحیم گوربانی در شهرستان هلوس می داند. .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس با اشاره به تلاش مجدانه حاج رحیم قربانی برای بهسازی و تجهیز درمانگاه تخصصی فرهنگیان، حسینیه و نمازخانه مدیریت، نمازخانه مدرسه معراج هچیرود و نمازخانه مدرسه شهید هاشمی نژاد سیناوا آن را نماد کامل و بارز «ایمان و عمل» کرد. وی خاطرنشان کرد: شادی بخشیدن به دانش آموزان از مزایای ویژه اجرای خیرخواهانه حاج رحیم قربانی است.

مهدی سام دلیری با اشاره به آیاتی از قرآن و روایات پیامبر، انفاق و انفاق را مهمترین اصل در دل مردم می داند.

در پایان این مراسم از زحمات خیرخواهانه حاج رحیم گوربانی و شمس الی نماینده ایشان در شهرستان توسط اقشار مختلف مردم، کارکنان، دانش آموزان، ورزشکاران، معلمان و خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش که هفته گذشته به استان مازندران سفر کرده بود با همراهی احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس و رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس از درمانگاه فرهنگی چالوس بازدید کرد و آن را یکی از موفق ترین درمانگاه ها دانست. پروژه های آموزشی در مازندران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید