سهیل اسد دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شد


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909024

شورای سیاسی جشنواره مردمی فیلم عمار در اطلاعیه ای از انتخاب سهیل اسعد به عنوان دبیر سیزدهمین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای سیاسی جشنواره مردمی فیلم عمار در اطلاعیه ای از انتخاب سهیل اسعد به عنوان دبیر سیزدهمین دوره این جشنواره خبر داد.

ارتقای دانشگاهی اسلامی و سخنرانی‌های فراوان در دانشگاه‌ها، حضور در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، شرکت فعال در برنامه‌های گفتگوی دینی و تقریب مذاهب اسلامی، برقراری روابط دیپلماتیک و برگزاری مناظره علمی از فعالیت‌های سهیل اسد در این سال‌ها است.

سهیل اسد با نام اصلی «ادگاردو روبین» که سابقه داوری در بخش مستند جشنواره عمار در گذشته را در کارنامه دارد، دارای مدرک دکترای تمدن اسلامی از دانشگاه بیروت و مدرک فلسفه و عرفان اسلامی از جامیه است. جامعة المصطفی (ص) بیش از 30 کشور جهان از جمله آرژانتین، برزیل، کلمبیا، اکوادور، ونزوئلا، شیلی، پرو، بولیوی، کاستاریکا، اسپانیا، انگلیس، اسکاتلند اسلام را گسترش داده اند.

لازم به ذکر است مرحوم نادر طالب زاده دبیر ادوار گذشته این جشنواره امسال بر اثر بیماری درگذشت.

لازم به ذکر است سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار همانند سال های گذشته همزمان با گرامیداشت حماسه مردمی «نه دی» برگزار می شود و سینماگران و علاقه مندان تا 9 آبان ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت، آثار خود را برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند. Fanoos.AmmarFilm.ir.

دیدگاهتان را بنویسید