سه شهروند سپاهان چه کسانی هستند؟

سه شهروند سپاهان چه کسانی هستند؟

خوزه مورایس درباره وضعیت سپاهان و رتبه دوم این تیم در جدول گفت: سپاهان اولین تیم راه یافته به جام باشگاه های جهان است که این یک افتخار برای سپاهان است، البته این داستانی است که ما پشت سر گذاشته ایم. نسل جدیدی در ایران تاریخ می نویسند و در اصفهان فوتبال. تیم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد، نه تنها به خاطر این هفته، زیرا ما هر لحظه در حال کار هستیم و هدفمان این است که با هم باشیم و از آن لذت ببریم، زیرا زندگی لحظه ای نیست که بازی را ببریم. زندگی لذت زندگی مشترک است و سعی می کنیم این شرایط را در تیم خود پیاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای اردوی برون مرزی برای آماده سازی سپاهان در پایان لیگ وجود دارد، گفت: بله، در حال برنامه ریزی برای برگزاری اردوی برون مرزی هستیم. ما گزینه ها را بررسی کرده ایم و در حال بررسی بودجه و هزینه ها هستیم. برگزاری یک کمپ در طول جام جهانی آسان نیست. بازی دوستانه ای با زنیت در اصفهان خواهیم داشت و امیدوارم با حضور هواداران برگزار شود. بدیهی است که کشورهای زیادی وجود ندارد که بتوانیم در طول جام جهانی به آنها سفر کنیم. به دلیل هوای زمستانی گزینه های زیادی نداریم. ترکیه، اسپانیا و پرتغال جاهایی هستند که می توانیم داشته باشیم، البته دبی نیز به دلیل شرایط آب و هوایی در فصل زمستان مناسب است، اما به دلیل نزدیک بودن قطر در جام جهانی، ممکن است شرایط برای سفر به دبی سخت باشد، اما در این مدت ما روزهای تمرینی خوبی خواهیم داشت و برای شروع مسابقات بعد از جام جهانی به خوبی آماده خواهیم شد. امیدوارم بعد از آخرین بازی جام جهانی بتوانیم لیگ را از سر بگیریم و این یعنی ایران می تواند رقابتی خارج از عرف ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به حضور سه بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی گفت: بله می دانیم که سه بازیکن تعیین شده در تیم ملی داریم. رامین رضایان، امید نورافکن و پیام نعاس در تیم ملی حضور دارند و از بقیه بازیکنان چندان مطمئن نیستیم. این سه بازیکن بازیکنان باکیفیتی هستند و قطعا می توانند به تیم ملی کمک کنند. خوشحال می شوم سایر بازیکنان سپاهان به تیم ملی دعوت شوند.

مورائیس در پاسخ به این سوال که آیا برای تماشای مسابقات جام جهانی به قطر می رود، گفت: اگر فدراسیون فوتبال برای من دعوت نامه بفرستد، بله، دوست دارم برای دیدن مسابقات بروم زیرا دیدن آن جالب خواهد بود. جام جهانی که ایران به مصاف انگلیس می رود و فکر می کنم بازی جذابی باشد. اگر بتوانم به قطر می روم اما بستگی دارد چون باید سپاهان را برای بازی های دوستانه آماده کنم و بعد ببینم چه می شود. رفتن به مسابقات جهانی همیشه برای من جذاب بوده است. من دوست دارم بازی کشورم را ببینم، به خصوص که در این جام جهانی حضور دارد. انگلیس، پرتغال، کره جنوبی و ایران کشورهایی هستند که دوست دارم مسابقات آنها را ببینم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از مسابقات جام جهانی چیست، گفت: اگر من را بشناسید در پیش بینی فوتبال بسیار ضعیف هستم و نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم و در مورد آینده نظر بدهم، اما تیم های ملی که می شناسم. و کشورهایی که من در آنها بوده ام، اگر آنها با هم بازی نکنند، دوست دارم یکی از آنها برنده شود و چه بدانم که آنها برنده می شوند یا نه، نمی توانم چیزی بگویم. انتظار من این است که در جام جهانی و با افرادی که می خواهند بازی را تماشا کنند رقابت سالمی داشته باشیم و امیدوارم تیم ها در کنار هم بازی های عادلانه ای داشته باشند و با همدلی و عشق در کنار هم کار کنند و این شرایط بین ملت ها با هم به وجود بیاید. بودن

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد دیدار آتی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: به نظر من مس رفسنجان تیم قابل احترامی است به خصوص تیمی که خوب بازی می کند و بسیار منظم است و خط دفاعی سازمان یافته و یکسری بازیکنان خوب دارد. در این تیم و آنچه از این تیم دیدم این مشکلات بود، اما به بازیکنانم اعتقاد دارم، بازیکنان خوبی که می توانند با قدرت و اشتیاق زیاد در بازی ها تغییراتی ایجاد کنند. تمرکز من همیشه روی بازیکنانم بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید