سواحل خالی از سکنه مازندران را نباید رها کرد


ساعت: 22:19
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820135

مرتضی میرزایی با بیان اینکه حدود 480 کیلومتر از سواحل خزر به طور کامل آزاد شده است، گفت: باید مشخص شود که مسئولیت این سواحل بر عهده کدام نهاد یا سازمان است و همچنین شرایط امنیتی و مسائل مربوط به آن مشخص و برنامه ریزی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار مرتضی میرزایی امشب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آمل اظهار داشت: امنیت و سلامت دو مقوله هستند که در غیر این صورت فعالیت های روزمره تحت تاثیر قرار می گیرد، اگر سلامت جامعه به خطر بیفتد سایر فعالیت های جامعه در معرض تهدید قرار می گیرد. .پاییز اگر در همه زمینه ها توسعه پیدا کنیم، سلامتی نداریم، با مشکل مواجه می شویم که اهمیت این موضوع با وجود تاج برای مردم دنیا مشخص شد.

وی گفت: «فقدان امنیت یک چالش برای شهروندان خواهد بود.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: واقعیت جامعه این است که اگر این دو نباشند زندگی دچار چالش می شود و زمانی تاثیرگذار خواهد بود که مردم هم کار کنند.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت نه تنها وزارت بهداشت فعال بود، بلکه در درجه اول افرادی که خودشان سر کار آمدند و مشارکت مردمی در ایجاد و تامین سلامت جامعه نقش بسزایی دارد. بخش امنیتی، پلیس نمی تواند. برقراری امنیت در کشور تنها بدون افراد شاغل قطعا تاثیر زیادی در حمایت و حضور مردم خواهد داشت.

میرزایی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس کمک و همدلی مردم را برای رفع موانع ثابت کرده است، یادآور شد: در طول هشت سال دفاع مردم تلاش کردند و نیروهای مسلح را در نیروی انتظامی همراهی کردند اگر مردم در مناطق مختلف باید همراهی کنند. مثلا؛ در عفاف و حجاب از خانواده ها می آید و جامعه را سرعت می بخشد، اگر همه تلاش کنیم اما خانواده ها کاری نکنند باز هم چالش داریم، بیایید کار کنیم، امروز همه بسیج شده ایم تا در این شرایط عفاف و حجاب را حفظ کنیم.

وی با اشاره به آزادسازی سواحل گفت: با توجه به پوشش 30 نقطه ساحلی در طرح ساحلی، شاهد مشکلات غرق شدگی و برخی مشکلات بودیم، اما اکنون با آزادسازی 480 کیلومتر از سواحل مازندران، ضروری است. تعیین اینکه کدام نهاد و مرجع متولی سواحل است.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: متولی مشخصی در این زمینه نداریم، همه مسئول مشکلات پیش آمده هستند و بدون این حمایت هیچکس به تنهایی نمی تواند کار کند.

وی با بیان اینکه نیت الهی و خدمت به مردم باید سرلوحه کار باشد، خاطرنشان کرد: خداوند از ما راضی خواهد بود و در نیت الهی هیچ ارگانی به تنهایی نمی تواند امنیت و … را تامین کند و باید گروهی و همراه باشد. همدلی..

میرزایی در پایان در توصیه به همکاران خود تصریح کرد: فاصله گرفتن از مردم نتیجه ای جز باخت، پیگیری و نظارت بر کار نیروهای غیر متخلف، داشتن برنامه ریزی مشخص، شناسایی نقاط قوت و ضعف، دسته بندی اولویت ها و انجام آن ندارد.

در این مراسم ذات الله رضوانی فرمانده سابق انتظامی شهرستان آمل بازنشسته و مورد تجلیل قرار گرفت و علی داداش تبار به عنوان فرمانده جدید انتظامی آمل معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید