سوالی که اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پاسخ نداد!

تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 15:30 فردا پنجشنبه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در سئول به مصاف یکدیگر خواهد رفت.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران امروز در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اسکوچیچ گفت: این مسابقه مهمی است و ما برای مقام اول گروه می جنگیم. ما به خوبی برای این مسابقه آماده شده ایم. با این حال ما هم مشکلاتی داریم. بازیکنان مهمی نداریم و تعدادی از آنها در آخرین لحظات به تیم اضافه شدند و “جت لگ” هستند.

او درباره حضور لژیونرهای کره جنوبی از جمله سون هیونگ مین گفت: ما این بازیکنان را می شناسیم. ما به این بازیکنان احترام می گذاریم اما بازیکنانی هم داریم که خارج از ایران و در اروپا بازی می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تاثیر غیبت چند بازیکن از جمله طارمی، جهانبخش و کودوس به خاطر کرونا، گفت: آنها بازیکنان بزرگ و مهمی برای ما هستند. ما نمی‌توانیم کرونا را شکست دهیم، اما این بدان معنا نیست که بازیکن خوب دیگری مقابل کره نداریم. باید اضافه کنم که در بازی قبل به خاطر تاج 6 بازیکن را از دست دادیم.

سرمربی ایرانی از پاسخ به سوالی درباره نقاط قوت و ضعف تیم کره جنوبی خودداری کرد و گفت: البته نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. فردا خواهید دید

اسکوچیچ در پایان گفت: انتظار یک بازی خوب را دارم. هر دو تیم به جام جهانی رسیدند که نشان از ارزش هر دو تیم دارد. ما باید به یکدیگر احترام بگذاریم. ما کیفیت کافی برای انجام یک بازی خوب را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید