سود استقلال از انتقال یک ستاره بزرگ جذاب در تیم اروپایی؟

سود استقلال از انتقال یک ستاره بزرگ جذاب در تیم اروپایی؟

وبسایت hulldailymail آخرین وضعیت لیست خرید این تیم برای فصل آینده را اعلام کرد. در این گزارش آمده است: “هال سیتی انتظار دارد که تغییر تابستانی آنها این هفته با اولین آنها در ورزشگاه MKM آغاز شود، زیرا مربی شوتا آرولادزه به دنبال تبدیل هال سیتی به تیمی است که بتواند در پایان فصل چالش ایجاد کند.” این یک مسابقه قهرمانی است.”

به نقل از رسانه ها، مهاجم تیم ملی ایران گفت: منابع نزدیک به نقل و انتقالات سیتی تایید کردند که 9 بازیکن جدید بالقوه در تابستان امسال وجود دارد که احتمالا سه نفر از آنها قبل از شروع تمرینات پیش فصل در دسترس خواهند بود. این لیست سه نفره شامل آداما ترائوره، توزان توفان و آلار صیادمانس است. قرارداد ترائوره ​​در این هفته نهایی می شود ضمن اینکه انتقال اللهیار از فنرباغچه نیز قطعی خواهد شد و انتظار می رود در روزهای آینده جزئیات نهایی انتقال بار از غول ترکیه (فنرباغچه) قطعی شود.

صیادمنش در سال 2019 فنرباغچه را به مقصد استقلال ترک کرد اما از آن زمان تاکنون 3 بار به استانبول اسپور ترکیه، زوریا لوهانسک اوکراین و هال سیتی انگلیس قرض داده شده است.

صیادمنس که فصل گذشته در نقل و انتقالات زمستانی به هال سیتی نقل مکان کرد، برای این تیم گلزنی کرده و مالک این باشگاه قصد دارد قراردادش را دائمی کند. شنیده ها حاکی از آن است که این ماهیگیر قطعا با مبلغی حدود 2 تا 2.5 میلیون یورو فنرباغچه را به مقصد هال سیتی ترک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید