سود میلیاردی استقلال برای انتقال سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی که ابتدا با ماجرای تولد ساپینتو مخالفت کرد، پس از دیدار استقلال و سپاهان توسط آن مربی برکنار شد و باشگاه استقلال در آخرین لحظات قرارداد او را به صورت یک طرفه فسخ کرد. فتح الله زاده در عین حال گفت که مواردی وجود دارد که احتمالا نیازی نیست پول بیشتری به یزدانی بدهیم و حالا که او به سپاهان رفته خیال استقلالی ها برای مبلغ قرارداد یزدانی کاملا راحت می شود. این بازیکن سابقه بازی در تیم اصفهانی را دارد و حالا باید دید برخلاف زمانی که در استقلال بازی می کرد می تواند در سپاهان خودش را ثابت کند یا خیر!

بعد از اتفاقاتی که برای یزدانی در استقلال افتاد، مورایس سرمربی سپاهان و هموطن ساپینتو به او چراغ سبز نشان داد و در همان زمان خیلی ها گفتند سیاوش به سپاهان می رود. نکته جالب اینکه سپاهان یک مدافع استقلالی دیگر به نام محمد دانشگر را نیز دارد که البته امسال عملکرد عادی داشته و از این پس مورایس می تواند از هر دو مدافع استقلالی در تیمش استفاده کند. سپاهان با 10 گل خورده بهترین خط دفاعی را پشت سر پرسپولیس، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک دارد اما امیدوار است با جذب یزدانی شرایط بهتری پیدا کند.

سپاهان این هفته بازی سختی با گل گهر سیرجان دارد و احتمالا یزدانی می تواند از این بازی در ترکیب اصلی خود قرار بگیرد و برای اصفهانی ها به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید