«سوشون» ایبر پروانه ساخت دریافت کرد


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890428

سوشون به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی برای تولید توسط ساترا تایید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان جهانی تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری (ساترا)، جلسه هیأت صدور پروانه ساخت ساترا با حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد و در این جلسه طرح سریال «سوشون» نوشته و به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی با تایید اعضای شورا رسید.

سریال سوشون اقتباسی از رمان سوشون نوشته سیمین دانشور است که داستان جنایات و جنایات استعمارگران در پایان دوران پهلوی را روایت می کند.

در جلسه هیات تولید، پروژه «روباه نقره ای» به نویسندگی داریوش ربیعی و سریال کودک «مترسک» به تهیه کنندگی محمد قاضی نیز به تصویب رسید.

همچنین پروژه های «10 متر زیر زمین» رسانه فیلم نت و «خواهر نامری» برای کارشناسی به دبیرخانه هیئت ارسال شد و از فیلمنامه نویس و تهیه کننده دعوت شد.

هیئت صدور پروانه ساخت به عنوان یکی از هیئت های تخصصی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات سمعی و بصری جهانی (ساترا) تشکیل شده است و کارشناسان این هیئت به بررسی کارشناسی پلان ها و فیلمنامه های سریالی که رسانه صوتی تصویری جهانی سعی در تولید آن دارد، می پردازند. پرداخت. تعامل و نشست تخصصی با فیلمنامه نویسان و ارائه دهندگان پروژه یکی از مهمترین وظایف هیئت صدور مجوز تولید ساترا برای حمایت و توسعه محتوای سالم محلی و تسهیل تولید در اکوسیستم فراگیر رسانه های صوتی و تصویری است، اخیراً جلسات شورای تولید برگزار شده است. به 2 جلسه تقسیم شد، در طول هفته افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید