سومین دوره مسابقات شطرنج آزاد و سریع منطقه ای در استان قزوین برگزار شد

وی عضویت در فدراسیون جهانی شطرنج را تنها شرط حضور در این مسابقات دانست و افزود: مسابقات شطرنج محمدیه در منطقه آزاد منطقه ای برگزار می شود و سایر استان ها می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

محمدی رئیس هیئت شطرنج شهرستان گفت: همانطور که از نام مسابقات مشخص است مسابقات در یک روز و در 9 دور سریع برگزار شد.

کاکاوند با اشاره به استقبال خوب از این مسابقات افزود: اگرچه مسابقات مهمی مانند لیگ برتر و دسته اول کشور در این ماه در حال برگزاری است اما شاهد استقبال خوب و قابل قبولی در این مسابقات بوده ایم.

ورزشکار قزوینی در مسابقات شطرنج مقام اول را کسب کرد

این مسئول گفت: در پایان این مسابقات رضا مهدوی از استان قزوین مقام اول، امیرمحمد آزادی از استان البرز مقام دوم و پدرام دلیری از قزوین مقام سوم را کسب کردند. رادوین یادگار از قزوین، محمدرضا عابری و بهروز باقری به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای کیفی مسابقات شطرنج محمدیه گفت: علیرغم اینکه سال گذشته با 110 شرکت کننده بیشترین استقبال بعد از تاج را در کشور داشتیم، اما با کمک فدراسیون شطرنج وضعیت در این شهر بهتر شود.«به محمد فکر کن.

کاکاوند ابزار گفت: بدون شک برگزاری مسابقات استاندارد نیاز به امکانات ویژه ای مانند خوابگاه دارد و در این زمینه مشکلات زیرساختی داریم. در حال حاضر نمی توان بیش از یک روز به مسابقات در جشن های سالن کتابخانه محمدیه فکر کرد.

این مسئول در پایان گفت: شطرنج استان قزوین آینده روشنی دارد و بدون سرمایه گذاری و حمایت مسئولان می توانیم یکی از قطب های مطرح کشور در شطرنج باشیم.

باید بگویم؛ مراسم اختتامیه این مسابقات روز جمعه 26 خردادماه با حضور مصطفی غفوری استاندار البرز، مجید احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان استان البرز، فلاح امینی بهشدار رئیس شورای اسلامی شهر محمدی برگزار می شود. و ورزش و جوانان در کتابخانه یادگار امام. ) این شهر واقع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید