سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در خراسان جنوبی برگزار می شود

ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779116

سردار قاسمی از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۱۳ تا ۱۴ آبان ماه در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از تیم های تخصصی تولید محتوا در استان، سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان خراسان جنوبی برگزار می شود. در سه فرمت نرم افزار و بازی برای موبایل و انیمیشن در 12، 13 و 14 آبان ماه جاری برگزار می شود.

وی گفت: تیم های برتر این رویداد تخصصی پس از 48 ساعت رقابت حضوری و داوری توسط داوران مشخص می شوند.

سردار قاسمی گفت: این رویداد با دبیری سازمان فضای مجازی بسیج استان و با همکاری سایر ادارات و نهادها برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ایده ها و محصولات برتر ارائه شده در این رویداد به شرط ارائه به نهادهای مربوطه مورد حمایت قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سطح علمی بالای و استعداد خوب جوانان استان خراسان جنوبی باعث شد تا این مسابقات مورد توجه جوانان متخصص استان قرار گیرد و تیم های برتر این استان که به مرحله کشوری راه یافتند مسابقات جدی داشته باشند. با استان های بزرگ و ثروتمند.«بودن.

سردار قاسمی با بیان اینکه در دوره قبلی این رویداد در سال 98 تیم نرم افزاری استان خراسان جنوبی در مسابقات 48 ساعته در تهران موفق به کسب مقام دوم کشوری شد، گفت: این مسابقات در سال 1377 به پایان رسید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان با اشاره به ثبت نام کامل در این مراسم گفت: علاقه مندان به ثبت نام تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 11 آبان ماه می توانند به لینک https: //event مراجعه کنند. .bsjmajazi.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.

وی افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 091566479993 یا آیدی @matnaskh در فضای مجازی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید