سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهرکرد به کار خود پایان داد

ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781763

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهرکرد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ یاسر بیاتی مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین رویداد محتوای بسیج گفت: 30 تیم در رویداد محتوای دیجیتال ثبت نام کرده اند که از این تعداد 12 تیم در در قالب 32 نفر از بسیجیان شهرستان های شهرکرد، اردل، فارسان، بن و سامان به مدت 2 روز در سه بخش انیمیشن، بازی های ویژه موبایل و نرم افزار ویژه موبایل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: در این رویداد سه تیم پنج نفره زیر نظر داوران به تولید محتوا می پرداختند. ، عملیات رسانه ای را ارائه می دهد.

بیاتی گفت: مرکز فضای مجازی بسیج در حال پیشرفت است و هم اکنون با بسیجیان و تیم سازی در مرکز فضای مجازی در ارتباط هستیم.

سرهنگ مهران مرادی معاون هماهنگ کننده سپاه هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به افکار و اندیشه های مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است. باید از این توانایی ها و توانایی ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با استفاده از شبکه های مجازی و مجازی به دنبال تسخیر مولفه های ابرقدرت جمهوری اسلامی است، گفت: دشمن فضای مجازی را به مسلخ اذهان تبدیل کرده است.

مرادی با بیان اینکه دشمنان از فضای مجازی نهایت استفاده را می‌کردند، گفت: در دولت قبل متاسفانه محتوای این فضا در کشور کم بود و فضای مجازی کشور رها شد و رصدهای لازم در این فضا در کشور انجام نشد. “

وی خاطرنشان کرد: کارکنان نظام باید توجه داشته باشند که همه کشورهای دنیا در فضای مجازی اقدامات مدیریتی دارند و امروز بسیج به برکت منویات مقام معظم رهبری با تشکیل گردان های سایبری در سراسر کشور وارد کل کشور شد.

مرادی یادآور شد: بسیج برای ارائه محتوا در فضای مجازی با کمک گردان ها وارد فضای مجازی شد.

وی با اذعان به اینکه برگزاری رویداد محتوای دیجیتال فرصتی برای تولید محتوای خوب و متناسب با فرهنگ اسلامی است تا دشمن برای تولید محتوا برای فضای مجازی کشورمان استخدام نشود، گفت: دشمن نمی تواند از این روش برای اقناع باورهای کودکان استفاده کند. ، نوجوانان و نوجوانان Conquer.

به گزارش جهانبین نیوز؛ سومین رویداد تولید محتوای بسیج پس از 2 روز رقابت در زمینه بازی سازی تیم های “سجاد رفیعی” و “جواد اسکندری” مقام اول و دوم و در زمینه نرم افزار موبایل تیم “محمد”. رضا غلامی مقام اول و “موسی محمدی” مقام دوم و از تیم “پویا حسن زاده” تقدیر شد، در رشته پویانمایی تیم “علیرضا اسداللهی” اول و تیم های “احمدرضا رحیمی” و از «رسول خلیلی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید