سومین سکوی مسابقات قهرمانی کشور صید فریزبی بانوان سیستان و بلوچستان


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916343

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ادهم کرد گفت: تیم فریزبی بانوان استان برای اولین بار در تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشید و بر سکوی سوم کشور ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: مسابقات کشوری فریزبی بانوان با عنوان دومین دوره لیگ دیسک طلایی از 21 تا 25 آذرماه به مدت سه روز برگزار می شود. با مشارکت بیش از 150 بازیکن فریزبی کار آغاز شده است.

وی افزود: 10 تیم از استان های اصفهان، فارس، یزد، کرمان، تهران، بوشهر، همدان، سیستان و بلوچستان، سمنان و مرکزی در شهرستان ماهان استان کرمان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان در دومین تلاش خود برای حضور در این مسابقات با شایستگی موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی گفت: تیم همدان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های اصفهان و سیستان و بلوچستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

فریزبی یک بشقاب گرد به قطر 20-25 سانتی متر و جرم آن 170 گرم است. این صفحه نمایش معمولا از پلاستیک ساخته شده و وزن آن بین 110 تا 200 گرم است.

فریزبی به لطف شکل آیرودینامیکی خاص خود این قابلیت را دارد که با پرتاب کننده ماهر به زیبایی پرواز کند. این دستگاه برای ورزش های تفریحی و رقابتی استفاده می شود.

بازی فریزبی را می توان در هر محیط باز مانند پارک، پارکینگ، صحرا و غیره بازی کرد. با حضور حداقل دو نفر نحوه بازی به صورت پرتاب و دریافت صفحه طبق یک سری قوانین است که ارسال و دریافت فریزبی باعث حرکت و انجام صحیح حرکات ورزشی می شود که برای بهتر بازی کردن فریزبی باید افراد قوی قادر به انجام آن باشند. پرتاب کن و بگیر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید