سومین پیروزی متوالی شاگردان کمپبل در صوفیه


ساعت: 21:06
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883655

تیم ملی والیبال بانوان ایران برای سومین بار به مصاف تیم ملی بلغارستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر آنها را شکست داد تا دیدارهای تدارکاتی خود را در کمپ صوفیه به پایان برساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران که اردوی تدارکاتی و برون مرزی خود را از 30 تیرماه در بلغارستان آغاز کرده است امشب (شنبه تیرماه) برای سومین بار به مصاف تیم ملی می رود. 25) جاده جوانان بلغارستان رفتند.

در این دیدار شاگردان کمپلی بازی را در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 17 و 25 بر 17 به سود خود به پایان رساندند تا در سه دیدار تدارکاتی و دوستانه با این تیم پیروز شوند.

پوران زارع، آیتک سلامت، مهسا صابری، ریحانه کریمی، مهسا کدا، زهرا مغانی و نگار کیانی ترکیب اصلی تیم ملی بانوان ایران در این دیدار بودند.

شبنم علیخانی، ستایش حسینی، زهرا کریمی، فاطمه امینی، تهمینا درغزنی، الهه پورصالح، محداد مشتکی، مائده برهانی و سیده نگار هاشمی دیگر بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران در این اردو هستند که با نظر کامپی در دیدارهای تدارکاتی شرکت کردند. .

سیدیکا اسلامی (سرپرست)، الساندرا کامدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، مهسا آراسته (مربی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و سوزان چمنی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم والیبال بانوان در این اردو هستند.

ملی پوشان والیبال ایران صبح فردا (یکشنبه 5 تیر) استراحت خواهند کرد و عصر آخرین تمرین توپ را در صوفیه خواهند داشت. ملی پوشان روز دوشنبه 6 تیرماه برای تکمیل هشتمین اردوی آماده سازی این تیم به خانه بازخواهند گشت.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در حالی برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می شود که پیش از این هفت اردو در راستای آمادگی برای این رقابت ها برگزار کرده بود که یکی از آنها به همراه چند دیدار تدارکاتی در صربستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید