سوپراستارهای تاریخ مصرف گذشته بار دیگر با توهم به دنبال افتخار هستند


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842566

محمدرضا ملکی گفت: چنین هنرمندانی حیثیت، شرف و وجدان خود را در حراجی فروخته اند و با پایان یافتن مدت زمان ماندگاری، با الفاظی عجیب و فریبنده سعی در معرفی دوباره خود دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا ملکی نویسنده و تهیه کننده تلویزیون در گفت و گو با مرآت با انتقاد صریح از اظهارات برخی بازیگران در جشنواره کن اظهار کرد: همچنین فقر فرهنگی و ضعف شخصیت هوادارانشان ایجاد آرمان در قالب است. یک قهرمان اسطوره ای پنبه ای

وی در ادامه اذعان داشت: متأسفانه چنین هنرمندانی حیثیت، شرف و وجدان خود را به حراج گذاشته اند و با پایان یافتن مدت زمان ماندگاری، سعی در معرفی مجدد خود با الفاظ عجیب و فریبنده دارند.

این فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده تلویزیون با ابراز تاسف از این افراد گفت: این سوپراستارها با تمام تظاهر به کارگردان یا تهیه‌کننده‌شان به‌عنوان کودکی مطیع و در برابر هر توهین متواضعانه و قابل قبولی، اما فراتر از حد و مرز ماندن. فرش قرمز هر کاری را به هر قیمتی انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه سیاسی بودن این گونه جشنواره ها بر همگان روشن است، گفت: تسلط مسلم لابی های صهیونیستی و یهودی بر صنعت سینمای جهانی از هالیوود گرفته تا برخی کشورهای اطراف و سیاست آنها برای برجسته سازی فیلم های خاص بسیار روشن است. در این میان، جای تعجب نیست که چهره هایی که از سوی غرب مجبور و درمانده شده اند، جایزه بهترین را ببرند.

این هنرمند سمنانی بیان کرد: گفتن چنین سخنانی اوج بدخواهی و خیانت است که با استفاده از امکانات این مملکت می توان به مقامی رسید اما برای منافع مادی خود چنین سخنانی را به زبان آورد.

وی در پایان تاکید کرد: فردی که با صراحت روی منبر به دنیا می آید و این گونه صحبت می کند چگونه می تواند پاسخگوی خانواده شهدا و دلی باشد که آنها را به درد آورده است؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید