سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر شد


ساعت: 17:38
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840419

حسین چهارابی با بیان اینکه امیدواریم سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر شود، گفت: تیم نویدکی با حذف در نهایت پرسپولیس دوم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین چهارابی سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز در خصوص عملکرد تیم فوتبال سپاهان اصفهان در بیست و یکمین دوره لیگ برتر گفت: سپاهان در رده دوم لیگ برتر گذشته بود. فصل و در جام حذفی مثل امسال به حریفش باخت.

وی افزود: سپاهان از نظر بازیکن در سطح بسیار بالایی قرار داشت و اگر بازیکنان داخل زمین مصدوم و محروم می شدند کادرفنی دست به جام “چه کنم” نمی زد و تعویض های خوبی داشت.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: کادرفنی سپاهان اصفهان نیز بسیار قوی بود و نویدکی روی بازیکن داری و مربیگری کارستان کار می کرد و یکی از امتیازات این مربی این بود که در مقابل داور حرف نمی زد. بازیکنان حریف و بازیکنان میزبان صحبت نمی کند و شکستگی های زمین و هوا و داور را مقصر نمی داند.

چهارابی تصریح کرد: تیم فوتبال سپاهان اصفهان از دفاع تا آمادگی دفاعی، شروع و آماده شدن برای حمله، شروع مجدد و نحوه رویارویی با حریف و دفاع بسیار خوب عمل می کند و مقابل تیم ها با تاکتیک بازی می کند.

وی همچنین توضیح داد: نقاط قوت نویدکی بیشتر از نکات منفی اوست و باید در کنار محرم یک مربی خوب خارجی باشد تا این تیم در آینده با تفکرات حرفه ای قهرمان شود.

سرمربی سابق سپاهان اصفهان درباره اینکه آیا سپاهان می تواند فصل آینده در لیگ برتر قهرمان شود؟ وی تصریح کرد: نویدکیا از این پس باید لیست نفرات مورد نظر خود را در باشگاه اعلام کند و باشگاه برای جذب بازیکنان جدید تلاش کند.

چهارابی در پاسخ به این سوال که چقدر به نایب قهرمانی سپاهان در فصل جاری لیگ برتر امید داری؟ وی گفت: سپاهان بدون توجه به نتایج تیم پرسپولیس باید حداکثر امتیاز را کسب کند و با حذف احتمالی تیم پرسپولیس، سپاهان به مقام دوم خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید