سپاه حفاظت هوانوردی از امنیت و اعتبار صنعت هوانوردی محافظت می کند

ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795261

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بیانیه ای با تبریک سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی افزود: سپاه پاسداران امنیت و اقتدار صنعت هوایی کشور در مقابل توطئه های دشمنان است. این صنعت را نابود کند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمد محمدی بهش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی را تبریک گفت.

در پیام رئیس سازمان هواپیمایی آمده است: صنعت حمل‌ونقل به دلیل فراهم کردن شرایط دسترسی به تجارت جهانی از اهمیت راهبردی برخوردار است و پویایی و فرصت‌های آن موجب توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها می‌شود و هوانوردی یکی از مهمترین آنهاست. . ویژگی های منحصر به فرد آن از جمله امکانات ویژه، حمل و نقل سریع و ایمن به دورافتاده ترین نقاط جهان و از همه مهمتر تضمین امنیت بار و مسافران به ویژه برای استفاده حداکثری از بازارهای جهانی و ایفای نقش در این چرخه حائز اهمیت است. رشد اقتصادی کشورها

در پیام محمدی بخش آمده است: در این میان موضوع مهم همه دست اندرکاران هوانوردی در دنیا، بهره مندی از ویژگی های متمایز این صنعت با حفظ اولویت ایمنی پرواز و مسافر است تا مخاطبان خود اطمینان و اطمینان خاطر داشته باشند. تصور کنید از این امکانات استفاده کنید؛ تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی با صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) و تاکید مقام معظم رهبری بر حفاظت از ناوگان هوایی کشور توسط سپاه نقطه عطفی است. در حفظ امنیت و اقتدار صنعت هوانوردی کشور در برابر توطئه ها، دشمنان باید این صنعت را نابود کرده و به خدمت به کشور ادامه دهند.

در قسمت پایانی پیام رئیس سازمان هواپیمایی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی آمده است: آرامش و آسایش هموطنان عزیز در حال پرواز شده است. به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت هوانوردی کشور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه، فرا رسیدن 14 دی ماه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به خداوند متعال تبریک می گویم. توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صنعت هوانوردی کشور در سایه حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مبتکرانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را مدیون همه خدمتگزاران هستم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید