سپاه و پاسداران تا آخر عمر در همه عرصه ها حضور داشتند/ انتقال ارزش ها به نسل جدید پشتوانه بزرگی برای جبهه انقلاب است.


ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884988

سردار علی فدوی گفت: در تمام عرصه هایی که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشت، پاسداران و پاسداران تا پایان عمر حضور داشتند و این شاخص بر پیشانی هر کدام دیده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار علی فدوی در مراسم تکریم و تقدیم فرمانده سپاه طرالله استان کرمان با بیان اینکه در دیار حاج قاسم هستم که عاقبت به خیری کرد، گفت: خداوند به هیچکس ضمانت نکرده که عاقبت به خیر شود. خوب؛ خود شخص باید در گفتار و کردار پافشاری کند تا خداوند او را برکت دهد و به او شهادت دهد که عاقبت به خیر شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از مدت ها قبل شنیده بودیم که علی اکبر اربع اربع شد، در زمان شهادت حاج قاسم مفهوم اربعرب را دیدیم که این شهید بزرگوار اینگونه رفت. برای ملاقات با خدا

وی با تاکید بر اینکه از خداوند می خواهیم که بتوانیم راه صالح شهدا و انقلاب را ادامه دهیم و در نهایت به خیر شویم، گفت: تمام اعمال این دنیا فانی است و نحوه عمل ما در این دنیا ضامن باقیمانده هاست. جهان

سردار فدوی با اشاره به اینکه 43 سال است که روند تکریم و تقدیم در سپاه برقرار است، گفت: بحمدالله نه تنها در سپاه، انتقال نسلی صورت می گیرد؛ بلکه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال انجام است. بلکه در جامعه نیز بر خلاف آن که شرورترین مردم دنیا که دشمنان انقلاب هستند، برنامه ریزی کرده اند که این انتقال نسل اتفاق نیفتد و نسل جدید با نسل قبلی تفاوت اساسی داشته باشد. یکی نسل؛ اما آرزوی دشمن برآورده نشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان برای از بین بردن ارزش ها، ثبات و اصالت های ایجاد شده اما بر خلاف تصورات جبهه باطل برنامه ریزی کرده اند زیرا خداوند ضمانت کرده است که اگر حمل کنید. از وظایف، من مشخص کردم، من نتیجه را مشخص می کنم.

انتقال نسل در انقلاب اسلامی به خوبی تثبیت شد/ نسل جدید انقلاب به عنوان نسل اول انقلاب تجربه شد.

وی با تاکید بر اینکه وعده الهی حق است و تخلفی از وعده الهی صورت نمی گیرد، تصریح کرد: دلیل قوی انتقال نسل بسیار ممتاز انقلاب اسلامی این است که وقتی قرار بر این می شود که نسل قبل و بعد از آن امتحان شوند. توسط تیغه کشته خواهد شد دیسکاوری آزمون نهایی بود.

سردار فدوی ادامه داد: در دهه 90 یک آزمایش بزرگ و شاید بزرگتر از دهه 60 بود. در دهه شصت در خانه می جنگیدیم، اما در دهه نود بیش از هزار کیلومتر دورتر از خانه می جنگیدیم و نسل جدید در آن زمان خیلی خوب آزمایش شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نسل جدید انقلاب، جنگ و امام (ره) را ندیدند اما زمانی که قرار بود آزمایش شوند مانند کسانی بودند که انقلاب را دیده بودند. ، امام، جنگ و شهدا.

انتقال ارزش ها به نسل جدید پشتوانه بزرگی برای جبهه حق انقلاب است

وی بیان کرد: این یک پشتوانه بزرگ برای جبهه حق انقلاب اسلامی است که انتقال نسل به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

سردار فدوی ابراز داشت: اگر مسلمانان در زمان پیامبر(ص) به سخنان خدا و پیامبر(ص) عمل نکنند، خداوند آنها را شکست می دهد. اکنون نیز پس از 1400 سال، اگر حامیان انقلاب اسلامی از امام خود پیروی کنند و در تمام جبهه های کفر به انقلاب اسلامی حمله کنند، دشمنان شکست های بزرگی را متحمل خواهند شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پیروزی های بی شماری توسط جبهه حق شناسی انقلاب اسلامی در مقابل جبهه کفر به دست آمده است.

وی تصریح کرد: مبارزه بین جبهه حق انقلاب اسلامی و جبهه باطل شیاطین جهانی هیچ گاه به پایان نرسیده است و این دو جبهه هرگز به هم نمی رسند و تا آخرین وعده الهی تحقق پیدا می کند که امیدواریم شاهد تحقق آن باشیم و حجت خدا خواهد آمد و سعادت فرا می رسد و همه مردم جهان شیرینی حکومت اسلامی را ببینند و بچشند.

سردار فدوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یعنی اسلام و اگر همه دانشگاه های کشور با هم در یک طرح پژوهشی بپیوندند و بتوانند از ابتدای انقلاب اسلامی تا پایان عمر امام و از ابتدای امامت امام تحقیق کنند. خامنه ای تا کنون؛ یک کلمه بیشتر از اسلام و یک کلمه کمتر از اسلام در ائمه انقلاب پیدا نمی کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در تمام عرصه هایی که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشت، پاسداران و پاسداران آماده جانفشانی بودند و این محاکمه را می توان در پیشانی تک تک آنها دید.

وی با بیان اینکه کرمانی ها به فرمانده خود سردار معروفی علاقه خاصی داشتند و نمی خواستند وی از این استان برود، گفت:

سردار فدوی خاطرنشان کرد: سردار نظری به خواست خداوند با یاری پاسداران و مردم به عنوان فرمانده سپاه تارولا نام نیکی را در خدمت مردم به یادگار خواهد گذاشت و در این مسئولیت نیز خواهد بود. قادر به انجام تمام وظایف و مسئولیت های خود در قلب و عمل با تمام تلاش شما.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید