سپاه پاسداران؛ دست مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران / ملت ایران هرگز رهبر خود را تنها نمی گذارد + فیلم


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809672

دانشمند اهل سنت جنوب کشور در گفتگو با هرمز;

شیخ بزماندگان با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال پر کردن شکاف بین مردم و حاکمیت هستند، گفت: ملت ایران هرگز رهبر خود را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسین بزمندگان از علمای اهل سنت جنوب کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه خبر هرمز؛ وی گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کرده و می‌کنند و تلاش می‌کنند تا اقدامات خود را دنبال کنند و بین مردم و دولت فاصله بگیرند و به اهداف شوم خود برسند، اما نخواهند کرد. رسیدن به چنین هدفی..

نجات یافتگان افزود: در این مدت 43 ساله شاهد بوده ایم که دشمن به صورت دوره ای تلاش می کند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نهادهای جمهوری اسلامی ایران و نهادهای مرتبط مانند شورای نگهبان، قوه قضائیه و … را بدنام کند. نهادها.» آنها نظام را نابود می کنند.


سپاه پاسداران؛ دست قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

وی با بیان اینکه اکنون به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمنان به دنبال بدنام کردن نهاد مقدس دیگری به نام سپاه هستند، گفت: دشمنان به دنبال بدنام کردن یک نهاد مقدس دیگر هستند. وی افزود: آنها به خوبی متوجه این مشکل هستند و می دانند مهم ترین بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران است، بنابراین می خواهند بازوی نظام و دیگر سلاح های نظام را غیرفعال و تضعیف کنند. “


مردم باید نسبت به تاکتیک های دشمن حساس باشند

یک عالم اهل سنت جنوب کشور گفت: یک مقام ارشد استانی در دیدار اخیر با مردم عزیز و قهرمان تبریز گفت: مردم باید به دو موضوع خوب توجه کنند، اول حساس بودن به حربه دشمن، تدبیر و شناسایی تاکتیک های دشمن. دشمن؛ دشمن را بشناسید و بدانید که دشمنان آنها چه کسانی هستند و دوستان آنها چه کسانی هستند.

بازماندگان تاکید می کنند: دشمن می خواهد به اهداف خود برسد و یکی از اهداف دشمن فاصله انداختن بین مردم و حکومت است.

وی گفت: سوال دوم این است که دشمن می خواهد مردم را ناامید کند و نهادهای انقلابی را احیا کند و این لازمه اساسی دشمن است، باید بفهمیم و بشناسیم و بفهمیم و دشمن شناسی و موقعیت شناسی باشیم.

امام جمعه اهل سنت بندرپل با بیان اینکه مطمئن هستم مردم شریف ایران عاشق کشورشان هستند، گفت: ملت ایران از هر قوم و قبیله ای کشور خود را دوست دارد و مردم شریف ایران مردمانی شایسته، آگاه و فرهیخته هستند.

بازماندگان با بیان اینکه این مردم هرگز امنیت خود را فدای نان نخواهند کرد، خاطرنشان کردند: به دلیل گرانی و تورم ناشی از تحریم، این مردم مهربان و غیور هرگز رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.


مردم به اصل ولایت فقیه پایبند هستند

وی گفت: تورم، سختی و گرانی وجود دارد، اما این افراد به اصل دیگری پایبند هستند و آن اصل ولایت فقیه و ولایت فقیه امام خامنه ای است.

این عالم اهل سنت جنوب کشور در بخشی دیگر از گفتگوی خود گفت: این افراد اصل امنیت و استقلال کشور خود را دوست دارند و خواستار و حمایت از آن هستند.

بازماندگان گفتند: مردم جان خود را برای حفاظت از کشور داده اند، تاریخ این را ثابت کرده و از مال، جان و فرزندان خود فدا کرده اند و مردم ایران نیز همینطور.

وی گفت: شایعه پراکنی و اکاذیب وظیفه دشمن است. آنها با ما دشمنی می کنند و قطعاً دشمنان در مورد کارمندان ما شایعاتی را منتشر خواهند کرد.»

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: دشمنان در بین مسئولان اکاذیب خواهند پراکند، اما باید حواسمان باشد، هم دشمن باشیم و هم موقعیت، نباید به خاطر دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و به خاطر دشمنی باشیم. شایعات آنها و به خاطر دروغگویی آنها دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و خدمات را فراموش کنید.

بازماندگان خاطرنشان کردند: وظیفه ما این است که بتوانیم به جوانان بگوییم و آن را به نسل بعد منتقل کنیم که با چه خونی توانسته ایم این نظام را به این نقطه برسانیم و این نظام باید پایدار و با عزت بماند پس الگویی برای دیگران در سراسر جهان.”

دیدگاهتان را بنویسید