سپاه پاسداران کمک به حل مشکلات اقتصادی مردم و محرومیت زدایی را وظیفه ذاتی خود می داند.


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839450

مهدوی با بیان اینکه سپاه پاسداران کمک به رفع مشکلات اقتصادی مردم و محرومیت زدایی را وظیفه ذاتی خود می داند، گفت: کمک خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاورستان، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در جمع مدیران اقتصادی استان گفت: این مسئولیت بر عهده مسئولان اجرایی و اقتصادی استان است. همکاری و هماهنگی بین رده های بسیج و سپاه استان با این افسران باید تقویت شود تا در نهایت این عملیات بزرگ با کمترین هزینه و خسارت ممکن انجام شود و مردم از این برنامه بهره مند شوند. تحول عظیم اقتصادی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تغذیه و معیشت مردم و افزایش سطح رفاه عمومی طبق خواسته مقام معظم رهبری باید جزو خط قرمز برنامه های مسئولان باشد، گفت: آنها همچنین در طرح دمکراتیک شدن یارانه ها می بینند. وی افزود: از این رو بسیج و سپاه استان به درخواست و دستور مقام معظم رهبری در این شرایط جنگ همه جانبه اقتصادی، کمک به حفظ و افزایش اقتصاد خانواده و محرومیت زدایی را وظیفه ذاتی خود و در تمامی مراحل می دانند. قدرت حفاظت از معیشت مردم و کمک به افزایش رفاه عمومی.

سردار مهدوی با اشاره به گزارش مدیران کل ذیربط در خصوص اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، هوشیاری مردم خیر استان خراسان جنوبی را برای همراهی دولت ارزیابی کرد: هماهنگی و هم افزایی نهادها و مسئولان. در اجرای این طرح و خدمات خوب است که کمترین آسیب را به اقتصاد خانواده وارد کنیم و این افزایش ها ضروری است.

وی تاکید کرد: اگرچه هنوز توضیح خوبی برای این طرح برای مردم وجود دارد، اما در شرایط فعلی شناسایی و برخورد با تخریب کنندگان اصلی بازار باید قاطعانه انجام شود و بسیج و سپاه نسبت به شناسایی و آشنایی آنها با دستگاه قضایی اقدام کنند. این است که وظیفه ما بسیجیان عزیز است که با هماهنگی ادارات جهاد کشاورزی و صمت استان در طرح همیاران بازار ایفای نقش کنیم و در صورت نیاز ادارات این حضور بیشتر خواهد شد.

فرمانده سپاه استان در پایان با تشکر از زحمات دستگاه های اجرایی افزود: با توجه به اخبار و اطلاعات دریافتی نظارت کامل بر تامین کالاهای اساسی و حفظ سفره ملی خواهیم داشت و کمک شایانی خواهیم کرد. معایب اجرایی».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید