سپهبد صیاد شیرازی وحدت نیروهای نظامی و غیرنظامی را تقویت کرد


ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821042

صیاد شیرازی پژوهشگر شورای آموزش و پرورش و از همرزمان شهید گفت: شهید صیاد شیرازی در ایجاد وحدت و همدلی بین ارتش، ارتش و نیروهای مردمی نقش اساسی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر ابوالقاسم کیا شامگاه یکشنبه در مراسم بیست و سومین سالگرد شهید صیاد شیرازی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده های معظم شهدا در تالار استان اردبیل گفت: شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاق و وفاداری بود.

وی با بیان اینکه هرگز این شهید بزرگوار را عصبانی ندیده بودم، تصریح کرد: رفتار و منش شهید صیاد شیرازی به گونه ای بود که همه نیروهای مسلح او را پذیرفتند و به او احترام گذاشتند.

رفیق شهید صیاد شیرازی با اشاره به اینکه اخلاص و وفاداری شهید صیاد شیرازی به نظام و انقلاب اسلامی زبانزد است، گفت: شهید صیاد شیرازی یک مجاهد واقعی و بزرگ انسانی و به حق از فرماندهان ولایی با روحیه انقلابی بود. همه بدخواهان حتی عناصر ضدانقلاب از آرمان های انقلاب نوپای اسلامی دفاع کردند.

کیا افزود: شهید صیاد شیرازی علاوه بر انقلابی بودن و سربازی ارزشمند، مدیری توانمند و دلسوز بود، لذا پس از برکناری بنی صدر و به دستور امام خمینی(ره) امور نظامی را به دست گرفت و وحدت و وحدت ایجاد کرد. همدلی نقش بین ارتش، ارتش و نیروهای مردمی.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: این اتحاد، همبستگی و هماهنگی بین نیروهای انقلابی در دوران دفاع مقدس منجر به پیروزی های بزرگی در عملیات های مختلف شد.

کیا با اشاره به رشادت ها و تیزبینی های شهید صیاد شیرازی در میدان نبرد و روزهای سخت، افزود: این مرد بزرگ خدا کوچکترین افتخاری به توان خود نداشت و متواضع و متواضع بود.

وی با بیان اینکه امنیت، آسایش، آرامش و اقتدار امروز جامعه مرهون خون شهداست، افزود: همه مردم بدهی سنگینی به شهدا دارند و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

معاون پژوهشی هیئت آموزش نظامی ادامه داد: شهدا.

در این مراسم از خانواده شهید سرلشکر حسرو ابراهیمی و شهید سپهبد شفیع گلی زاده با اهدای لوح تجلیل شد.

سرود، نماهنگ، خاطره خوانی، شعرخوانی و مداحی از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید