سکوت طولانی سیدجلال حسینی بدین ترتیب شکسته شد

سکوت طولانی سیدجلال حسینی بدین ترتیب شکسته شد

سیدجلال حسینی که اولین فصل حضور خود را روی نیمکت پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل محمدی سپری می کند، سعی کرده با دوری از رسانه ها اولین دوره مربیگری خود را پشت سر بگذارد. حسینی در این مدت مشغول کسب تجربه از مربیان پرسپولیس بود و در کلاس های مربیگری نیز شرکت می کرد تا پس از دریافت مدرک روی نیمکت بنشیند. وی در این مدت در هیچ مصاحبه و گفتگویی شرکت نکرد و حالا در گفتگو با خبرنگار ما به این سکوت نسبتا طولانی پایان داد و درباره اتفاقات بازی فولاد اظهار نظر کرد. حسینی که در تیم ملی با جواد نکونام همبازی بود و بارها به عنوان بازیکن مقابل تیم هایش بازی کرد، اتفاقات این دیدار را دور از افتخارات فوتبال ایران دانست. اظهارات کاپیتان سابق پرسپولیس را بخوانید:

بازی در اهواز همیشه سخت است

سیدجلال در ابتدای صحبت های خود گفت: از ابتدا می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. بازی مقابل فولاد در اهواز برای همه تیم ها سخت است و ما برای بازی سختی آماده شده بودیم اما در جریان بازی شاهد اتفاقات عجیبی بودیم و به نظرم شایسته هیچ تیمی نیست.

اعتراض هماهنگ آنها به داور عجیب بود

سرمربی سرخ ها درباره اتفاقات این دیدار گفت: به نظرم عجیب بود که از ابتدای بازی این همه اعتراض هماهنگ متوجه داور شد. آنها برای هر خطا یا فقط بیرون آمدن به داور اعتراض می کردند و مشخص بود که می خواهند داور را تحت تأثیر قرار دهند. علاوه بر نیمکت، افراد زیادی در سکوها حضور داشتند که به وضوح کنسرت بازی می کردند و فقط می خواستند با فریاد زدن کار داور را سخت کنند که در نهایت موفق شدند.

حضار فولاد فریاد فحاشی سر دادند

وی درباره جو ورزشگاه گفت: مگر قبل از بازی نگفتند بازی بدون تماشاگر خواهد بود؟ پس این همه آدم پشت نیمکت فولاد از کجا آمدند؟ رعایت قوانین فقط در تهران امکان پذیر نیست. چرا ناظران و نمایندگان فدراسیون فقط در تهران سخت گیری می کنند؟ بعد دیدیم بین دو نیمه می خواستند این نفرات را بیرون بیندازند و جالب اینجاست که بعد از شروع مسابقه همه برگشتند! به نظر من مشکل اصلی سازمان لیگ و فدراسیون است که اختیارات کافی برای برگزاری صحیح بازی ها و اجرای قوانین را ندارند وگرنه در هر شهری که بودیم وضعیت به همین شکل بود. اما دیروز این افراد علاوه بر مخاطب داشتن فولاد، به فحاشی و توهین هم پرداختند. آیا واقعا نمی توان از ورود این افراد به ورزشگاه جلوگیری کرد؟

فولاد می خواست دعوا راه بیندازد

وی افزود: ما فوتبال بازی می کنیم و فولاد آمد تا مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد و این کار را کرد. یک مربی خارجی داشتند که از اول بازی فقط در سکوها فریاد می زد و چون فارسی بلد نبود گاهی وقتی اطرافیانش به داور فحاشی می کردند صداهای عجیبی در می آورد! به نظر من زیبا نیست و بدتر از آن این است که در وسط بازی دو بار توپ را به زمین پرتاب کردند که دیگر در لیگ محلات چنین چیزی را نمی بینیم.

داور ترسید و نتوانست بازی را هدایت کند

سیدجلال حسینی در پایان خطاب به مسئولان فوتبال ایران گفت: وقتی می گویم فدراسیون در برگزاری مسابقات ضعیف است، یکی از دلایل آن عملکرد داوران است. آقای فنادی فر داور خوبی است اما در این فضا واقعا ترسیده بود و نمی توانست بازی را مدیریت کند. البته قبول دارم که هر داوری با این جوی که ایجاد کرد کار سختی داشت، اما داور بین المللی اگر آن پنالتی تمیز را نگیرد از چه می ترسد؟ واقعاً چند هفته است که از داوران ضربه می خوریم، اما چون ساکت ماندیم و مانند سایر تیم ها به داور حمله نکردیم، آیا باید سرمان را اینطوری بگیریم؟ در آن هفته ها سرمان در کار خودمان بود و فقط روی تمرین و بازی متمرکز بودیم وگرنه بلدیم مثل آنها رفتار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید