سکوت مرموز سرمربی پرتغالی در مورد جدایی

پائولو بنتو و تیم ملی کره جنوبی پس از شکست در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برزیل (1-4) شب گذشته از فرودگاه اینچئون به کشور بازگشتند.

سرمربی پرتغالی که پیش از این اعلام کرده بود مربیگری را ترک می کند، در بدو ورود به فرودگاه در گفتگو با خبرنگاران وضعیت حضور خود در مسابقات قطر را بررسی کرد.

بنتو با اشاره به دادگاه کره ای توضیح داد: در کل همه چیز خوب پیش رفت. با وجود اینکه در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدیم، اما سبک بازی خود را مقابل تیمی بسیار قدرتمند حفظ کردیم. من همیشه چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی با کره جنوبی در ارتباط خواهم بود.

سکوت مرموز سرمربی پرتغالی در مورد جدایی

پائولو بنتو سرمربی سابق کره جنوبی درباره این تیم گفت: کره همیشه در قلب من خواهد بود. همانطور که در زندگی و فوتبال، اعتماد به کاری که انجام می دهید بسیار مهم است. از ابتدا به تیم توضیح دادم که این سبکی است که به ما کمک می کند تا به هدفمان برسیم. بازیکنان معتقد بودند که این سبک برای ما کارساز خواهد بود.

وی افزود: با تمام احترامی که برای فوتبال کره جنوبی قائلم، این سبکی بود که قبلاً در اینجا استفاده نشده بود. بازیکنان معتقد بودند که کار خواهد کرد و در مسیر باقی ماندند. باید به آنها به خاطر این موضوع و حرفه ای بودن آنها در مسابقات تبریک بگویم.

وی در پایان دلیل عدم تمدید قرارداد را فاش نکرد. پائولو بنتو پس از چهار سال سرمربیگری در کره جنوبی در سن 53 سالگی این تیم را ترک می کند.

سکوت مرموز سرمربی پرتغالی در مورد جدایی

دیدگاهتان را بنویسید