سکوت ناظران شورای شهر به چه معناست؟


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816422

بر اساس اصل 174 قانون اساسی، سازمان بازرسی کل کشور وظیفه نظارت بر حسن اجرای قوانین را بر عهده دارد و به عنوان یک نهاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و مدافع حقوق شهروندی می تواند در اقدامات مدیران دخالت داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ؛ عدم ارائه مناسب مبلمان شهر یاسوج و وضعیت آن شهر جدای از مسئولان، بازرسی کل استان را بر آن داشت تا اقداماتی را برای ملاقات آغاز کند. نوروز 2 روز قبل از 1401 د.

مردم به پای صندوق های رای رفتند تا شاهد تحول و توسعه باشند، اما حرکت های کم جذاب و کج اندیشانه علاوه بر گلایه های شهروندان یاسوجی، مسئولان استانی را به فریاد کشاند.

سمپوزیوم ملی مجسمه‌های فلزی در یاسوژ کار خود را به پایان رساند، در حالی که عنصر مرد رقصنده مهمترین دستاورد شهردار برای افزودن سازه‌های زنگ زده و بدون رنگ به دیگر هنرهای شهر در شش ماه بود.

به نظر می رسد مرزهای قانونی نظارت شورای شهر تغییر کرده است و سکوت وحشتناک در قبال فساد و کلیدواژه های مطرح شده در گذشته، سازمان بازرسی را مجبور به ورود به ماجراهای شورای شهر از گذشته تا به امروز کرده است.

شورای ششم شهر یاسوژ کار خود را با تفاوت جالبی آغاز کرد تا پس از 10 جلسه تحلیف و انتخاب شهردار به رسمیت شناخته شود اما این شروع پرتلاطم ناگهان با سکوت عجیبی جای خود را عوض کرد به طوری که این اعضا به عنوان نمایندگان و ناظران منفعل. شهر مشکل شهری ندارند، ممکن است داشته باشند و از دیدگان پنهان باشند (خنده).

شهروندان یاسوجی معتقدند مهجوریت یاسوژ چیزی فراتر از کمبود بودجه است و ما نمی توانیم این موضوع را تایید کنیم اما گلایه مسئولان و شهروندان از وضعیت شهر گویای همه چیز است و ورود سازمان بازرسی به شهرداری گویای همه چیز است. و شورای شهر مسائل یاسود ضروری به نظر می رسد.

سازمان بازرسی کل کشور بر اساس اصل 174 قانون اساسی نظارت بر حسن اجرای قوانین و حسن جریان امور در دستگاه های اجرایی کشور را بر عهده دارد و به عنوان نهاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و مدافع حقوق شهروندی وظیفه نظارت و بازرسی را بر عهده دارد. با بیماری های بدخیم

امتناع از اقدام در قانون مجازات اسلامی به معنای امتناع از انجام تعهدی است که موضوع تصمیم قانونگذاری بوده است. نتیجه معمولاً یک عمل مثبت است که با ترک فعل می توان به آن دست یافت. در سال 1392 قانون جزایی ایران به اختلاف کارشناسان خاتمه داد و با تصویب ماده 295 قانون مجازات اسلامی که در واقع مکمل مواد 290 تا 291 همین قانون است، امکان ارتکاب رکن مادی وجود داشت. جنایت که قتل عمد است یکی از انواع آن است که به صورت انفعال پذیرفته شده است و بین انفعال و انفعال تفاوتی قائل نمی شود اما برای تحقق انفعال به عنوان رکن مادی جرم شرایطی را تعیین کرده است. اعم از: تعهد یا تعهد یا عقد قانونی، امکان تصرف، سببیت و …

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید