سگ اهلی در نیشابور صاحبش را کشت + جزئیات

سگ اهلی در نیشابور صاحبش را کشت + جزئیات

روز جدید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پیرمرد 90 ساله در یکی از روستاهای شهرستان سرولیته بر اثر حمله سگش جان خود را از دست داد.

علی رحیمی روز پنجشنبه افزود: این پیرمرد روز گذشته زمانی که قصد غذا دادن به سگ خود را داشت به دلیل نامعلومی مورد حمله یک سگ قرار گرفت.

وی افزود: طبق تایید اورژانس این مرد در دم جان باخت و همسرش نیز که برای کمک وارد عمل شده بود توسط سگ مجروح به بیمارستان شهرستان کوچان منتقل شد.

رحیمی ادامه داد: آزمایشات اولیه مربوط به تشخیص بیماری هاری نیز توسط دامپزشک انجام شد.

شهرستان 400 هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در 127 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
جزئیات حمله مرگبار سگ نگهبان به صاحبش

باقر صدیقی بخشدار سرولیتی نیشابور اظهار داشت: این حادثه زمانی رخ داد که یکی از باغداران روستای چکنه به همراه همسرش سگ نگهبان خود را به باغ برده و به درختی بسته اند.

صدیکی افزود: وقتی صاحب سگ برای پرتاب نان جلوی سگ رفت، ناگهان مورد حمله قرار گرفت و سگ مذکور گلوی پیرمرد را گاز گرفت و رها نکرد.

وی ادامه داد: زن مرد هر چقدر تلاش کرد کاری از دستش برنمی آمد و سگ خشمگین پیرمرد را خفه کرد و همسرش را نیز مجروح کرد.

صدیکی تصریح کرد: در نهایت یکی از اهالی با شنیدن صدای جیغ سعی کرد کمک کند، اما سگ عصبانی از جسد پیرمرد دور نشد و در نهایت با کمک کلانتری چکنه سگ به ضرب گلوله کشته شد. توسط پلیس

رئیس سرولیت با بیان اینکه جسد این مرد سالمند به سردخانه شهرستان چکنه منتقل شد، گفت: همسر متوفی نیز برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید