سیاستمدار گچسارانی در پازل نماینده اخراجی بازی می کند


زمان: 09:03:00
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818518

این روزها نوبت اردلان زینل زاده است که در پازل گلمرضا تاجگردون بازی کند اما شاید نگاه او به ضبط های تایگردون آسیبی نباشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، شهرستان های گچساران و باشت در سال های اخیر همواره در فضای سیاسی خاصی قرار داشته اند و انتخابات مجلس در این دو شهرستان محدودیت، حساسیت و البته جذابیت خاصی داشته است.

در پی آزادی غلامرضا تاجگردون از نمایندگی این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان دوره ای در خرداد 1400 برگزار شد و سیدناصر حسینی پور با اکثریت آرا در مجلس یازدهم پیروز شد.

نکته مهم این است که از همان زمان و پس از رد اختیارات گلمرضا تاجگردون، او همواره سعی می کرد در کانون توجه بماند و افراد بیشتری را در این مسیر با خود همراه کند.

اتفاقات چند ماه اخیر نشان داد که برخی از چهره های سیاسی اصولگرای گچساران گاه به غلامرضا تاجگردون می پیوندند و به نظر می رسد بخشی از پازل انتخاباتی این نماینده اخراجی مجلس شده اند که شاید علیمراد جعفری و اردلان زینال زاده نامیده می شود و زینال زاده نیز در آن حضور یافت. جشن نوروزی اخیر در منطقه دیل گچساران با تاجگردون و به نظر می رسد در تلاش برای نزدیک شدن است.

اما با نگاهی به تاریخ و اتفاقات سال های اخیر پیرامون برخی از نزدیکان غلامرضا تاگردون، می توان نتیجه گرفت که وقتی شخصیت های سیاسی فایده ای ندارند، او به راحتی آنها را کنار می گذارد. انتقاد برخی اصلاح طلبان نیز به غلامرضا تاجگردون نزدیک بود و برخی از او فاصله گرفتند.

اردلان زینال زاده این روزها به یکی از هدف های تاجگردون تبدیل شده است که با برخی از اقدامات خود در پازل این نماینده تبعیدی هم بازی کرده و گویا ارتباطی دو سویه بین آنها شکل گرفته است اما سوابق تاجگردون نشان می دهد که انقضا. برای هر یک از شخصیت های سیاسی شهر قرار می گیرد و تا زمانی که لازم باشد آنها را بازی خواهد کرد.

حمایت تلویحی از هومن عسکری در انتخابات 1400 و سپس چرخش کامل به علیمراد جعفری و پشت کردن به کاسکایی ها یکی از تقابل های مضاعف غلامرضا تاجگردون و بازی چهره های سیاسی شهرستان و حتی استان است. نمونه دیگر کار با عبدالرحیم رحیمی، فرماندار سابق گچساران است که بعدها با اجرای برنامه های تاجگردون با رحیمی از حمایت تاجگردون کناره گیری کرد و او را ترک کرد.

این روزها نوبت اردلان زینل زاده است که در پازل گلمرضا تاجگردون بازی کند اما شاید نگاه او به ضبط های تایگردون آسیبی نباشد.

یادداشت: علی رضایی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید