سیاست دشمن تضعیف نظام و تجزیه کشور است


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913718

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

سردار فرجی با تاکید بر اینکه سیاست دشمن تضعیف نظام و تجزیه کشور است، گفت: برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال اختلاف در فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی علیه جوانان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی صبح امروز در رزمایش بزرگ جهادی فاطمیون در مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: رمز پیروزی باجدین در دفاع مقدس و همه قیام ها اخلاص و اقتصاد بود».

وی با اشاره به اینکه توصیه امام (ره) در مورد بسیج فقط یک توصیه نبود بلکه دستور و دستور بود، گفت: اگر امروز هرکسی قدر بسیج را نداند و برخلاف فرمان امام (ره) حرکت کند، قطعا آسیب خواهد دید. سخت باشد

سردار فرجی با اشاره به اینکه بسیجیان در دفاع مقدس پیروزی ایجاد کرده اند، افزود: بسیج در همه عرصه ها حضور دارد و اگر حادثه ای رخ دهد وظیفه مدارا بدون دستور عمل می کند و در کنار همه دستگاه ها حضور دارد.

وی با بیان اینکه فرمانده بسیج مقام معظم رهبری است، گفت: بسیجیان در دو ماه گذشته برای برقراری امنیت پایدار جان خود را فدا کرده اند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز بسیج فقط یک سازمان نیست افزود: بسیج یک فکر و اندیشه است و این تفکر در همه جای دنیا توسعه یافته است.

سردار فرجی گفت: من به عنوان خدمتگزار بسیجی از زحمات و تلاش های شما قدردانی می کنم و همانطور که از شعار بسیج برمی آید بسیج در عمل ثابت کرده است که به مردم ایران خدمت می کند.

وی یادآور شد: حضور، رهبری و بصیرت بسیج امروز ناآرامی ها را فرو نشانده است، بنابراین دشمنان بدانند در کشوری که تفکر بسیجی طنین انداز شود، طمع دشمن به آن کشور کوته فکری خواهد بود.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال اختلاف در فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی علیه جوانان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: دشمن به دنبال چند قطبی کردن کشور و از بین بردن وحدت و همدلی است.

فرمانده حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: هوشیار باشید، تفکر و سیاست دشمن تضعیف نظام و تجزیه کشور است.

وی گفت: قیام های دشمن با تلاش بسیجیان، مسئولان و نیروهای اطلاعاتی امنیتی خنثی شد، اما باید مراقب بود که دشمن ملت ایران را در مسیر قیام قرار ندهد.

سردار فرجی افزود: راز خرد در رهبری ولایت است. امروز رهبری عاقل، عاقل، متفکر است و تدابیر و دستوراتی که صادر می کند در جهت مقابله با توطئه دشمن است. امیدواریم همه ما در راستای استقرار وحدت و ولایت فقیه گام برداریم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید