سیاست وزارت بهداشت توسعه خدمات در مناطق کم برخوردار است


ساعت: 18:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838362

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: سیاست وزارت بهداشت توسعه در شهرها و روستاهای کم برخوردار و حاشیه مراکز شهری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز رحیمی معاون توسعه و توسعه منابع وزارت بهداشت صبح امروز در حاشیه بازدید از مراکز درمانی مبارکه گفت: در حوزه واکسیناسیون موفق شدیم بیش از 100 میلیون دوز واکسن کرونا تزریق کنیم. در این دوره روحیه مردم این بود.

وی با اشاره به سیاست های کلان دولت سیزدهم در حوزه سلامت، افزود: در وزارت بهداشت، سیاست و نگاه ما به سمت شهرها و روستاهایی است که حاشیه و مرکز شهری کمتری دارند، بنابراین امروز به مبارکه آمدیم تا حل کنیم. مشکلات سلامتی “بیایید نگاهی دقیق تر به این شهر بیندازیم.

رحیمی ادامه داد: تمرکز وزارت بهداشت در شهرهای کوچک و مراکزی است که مسائل بهداشتی در اولویت هستند و در سیاست های وزارت بهداشت و فرمایشات و لهجه های مقام معظم رهبری تلاش می کنیم سلامت را تقویت کنیم. سیستم شبکه با تمام توان «برای کاهش فشار کادر پزشکی.

معاون بهداشت و توسعه منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه مبارکه یک شهر صنعتی است، گفت: تمرکز ما در این شهرستان بر روی طب کار و بهداشت کار است که البته تقویت این مولفه ها صرفا اقدام و عمل نیست. توسعه سیاست، اما همکاری در همه بخش ها.

وی گفت: در وزارت بهداشت معتقدیم برای مدیریت سلامت 25 درصد بحث سیاست ها و اقدامات است و 75 درصد مابقی مربوط به سایر مولفه های فرابخشی است که همه دستگاه ها باید تمام توان خود را انجام دهند. نقش.”

رحیمی بابیان اینکه در این مدت دو اتفاق بسیار خوب در وزارت بهداشت و در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افتاد، گفت: اینکه همه مردم می توانند از خدمات خوب بیمه ای بهره مند شوند، بسیار خوب است.

معاون توسعه و توسعه منابع وزارت بهداشت افزود: بحث صندوق بیماران صعب العلاج یکی دیگر از اتفاقات خوب این دوره بود که موفق شدیم بسیاری از مشکلات بیماران صعب العلاج در سیستم بیمه را به صورت نقدی حل کنیم. مزایا و امکانات. .

وی با اشاره به نقش خوب خیرین در حوزه سلامت، گفت: نقش مردم و خیرین فارغ از کمیت، پر برکت است و وزارت بهداشت معتقد است که اقدامات مشارکتی با کمک خیرین برای برکت ایجاد می کند. در این دنیا و در دنیا «آخرت نتیجه بسیار خوبی دارد.

رحیمی با اشاره به مشکلات بخش دیالیز بیمارستان محمد رسول الله مبارکه گفت: وزارت بهداشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان افزود: سال سختی را در بحث بودجه داشتیم. امسال به گفته رئیس جمهور جلساتی با سازمان برنامه و بودجه برگزار شد. برای خرید آمبولانس ما در شهر مبارکه آمبولانس داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید