سیامک نعمتی همچنان در پرسپولیس غایب بود

وی درباره پیشنهاداتش از تیم هایی مثل گل گهر گفت: بهتر است در مورد جزئیات صحبت نکنیم. همه چیز در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

هافبک پرسپولیس درباره شایعه ممنوعیت حضورش در تمرین دیروز این تیم گفت: این موضوع صحت ندارد. من به تمرین نرفتم، بنابراین امروز به ورزشگاه آمدم و با هم صحبت کردیم. انشاالله در چند روز آینده خبرهای خوبی خواهید شنید.

نعمتی در مورد اینکه آیا بعد از ماندن در لیست پرسپولیس با گل محمدی صحبت کرده است، توضیح داد: انشالله به زودی حتما صحبت خواهم کرد.

وی درباره اینکه یکی از ستاره های پرسپولیس در سال های اخیر بوده و جدا از بحث فنی و اعتقاد مربی چه اتفاقی افتاده که در این فصل کمتر بازی کرده و از روزهای اوج خود فاصله گرفته است، گفت: فوتبال همین است. و این مشکلات برای هر بازیکنی پیش می آید. امیدوارم همه مشکلات به زودی برطرف شود و در چند روز آینده اتفاق خوبی بیفتد.

هافبک پرسپولیس گفت: خیلی به این فکر نمی کنم که چه اتفاقی برایش بیفتد. فقط امیدوارم بتوانم به تیم برگردم و به خودم و باشگاه کمک کنم و هواداران را خوشحال کنم.

نعمتی با توجه به اینکه سایرین شرایط او را داشتند اما جنگیدند و به قول فوتبالی ها حقشان را گرفتند، پاسخ داد: می جنگیم و باز هم حقمان را می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید