سیاوش یزدانی برای استقلالی ها خط و نشان کشید

سیاوش یزدانی برای استقلالی ها خط و نشان کشید

سیاوش یزدانی چند روز پیش با نامه ریکاردو ساپینتو به بیژن طاهری از حضور در تمرینات استقلال محروم شد و با اینکه باشگاه از او برای حضور در تیم جدید دعوت کرد، حاضر به فسخ قرارداد نشد.

او همان راهی را می رود که امیر ارسلان مطهری در ابتدای فصل طی کرد. امیر ارسلان مطهری توسط ریکاردو ساپینتو در لیست فروش استقلال قرار گرفت اما این بازیکن از فسخ قراردادش راضی نبود و در نتیجه باشگاه نتوانست کاوه رضایی را به لیست اضافه کند و در نتیجه کاوه رضایی راهی تراکتور شد. امیرارسلان مطهری در استقلال ماندگار شد.

این موضوع امروز در نشست خبری ریکاردو ساپینتو مطرح شد. سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران گفت: از مدیران شنیدم یزدانی مشکل ساز است و کمکی به تیم برای فسخ قرارداد نمی کند. اجازه استفاده از این فضا را به ما نمی دهد. البته آمانوف راضی نیست و او هم می خواهد بازی کند، من هم قبول دارم. او همچنین به من گفت که دوست دارد بازی کند و من موافقم که می خواهد بازی کند اما باید یاد بگیرد و پیشرفت کند. برای او بهترین ها را آرزو می کنم، اما موضوع این بازیکن هنوز در باشگاه تمام نشده است. امیدوارم این فضا برای ما ایجاد شود تا بازیکنان را جذب کنیم.”

این ضربه جدید سیاوش یزدانی مقابل استقلال است. او دوست ندارد لیست استقلال خالی باشد و تیم در جاهایی که احساس ضعف می کند بازیکن جدید جذب کند!

دیدگاهتان را بنویسید