سیاوش یزدانی دارای مدرک کارشناسی ارشد; چرا باید به حاشیه برود؟

سیاوش یزدانی دارای مدرک کارشناسی ارشد;  چرا باید به حاشیه برود؟

پس از تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی و شکست مقابل تراکتور و سپاهان در هفته های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر، شاگردان ساپینتو در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان با 4 گل به برتری دست یافتند و حالا جایگاه خود را در جدول بهبود می بخشند. اما حتی این برد هم نتوانست از حواشی باشگاه استقلال بکاهد و کار به جایی رسید که هرکس از این باشگاه نام می برد فقط از سیاوش یزدانی صحبت می کرد. این در حالی است که باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که قرارداد سیاوش یزدانی فسخ شده و او دیگر بازیکن این باشگاه نیست. آن هم تا اینکه به گفته ساپینتو، یزدانی پس از قرار گرفتن نامش در لیست مازاد حاضر به فسخ قراردادش نشد. درباره این موضوع و حواشی باشگاه استقلال با محمد مومنی صحبت کردیم تا نظر یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال را جویا شویم.

* هر بازیکنی باید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد و سعی کند طوری رفتار کند که آینده اش لطمه نبیند. مربی بازیکن را آماده می کند و سعی می کند نکات فنی او را تصحیح کند تا در بازی ها عملکرد خوبی داشته باشد اما وقتی می بیند بازیکن به گفته خود عمل نمی کند تصمیم دیگری می گیرد. تصمیم ساپینتو برای جدایی از سیاوش یزدانی شاید یک تصمیم شخصی بود اما او برای سربلندی خودش و باشگاه استقلال چنین تصمیمی گرفت.

* سیاوش یزدانی فوق لیسانس دارد و در آزمون دکتری شرکت کرده است. کسی که مدرک کارشناسی ارشد دارد و به این دانش رسیده است، بعید است که توسط دیگران به حاشیه رانده شود. با این همه دانش، باید از فرصتی که ساپینتو به او داده بود استفاده می کرد. او در مواقع بحرانی باید عصای دست سرمربی باشد. وقتی به یک بازیکن جوان توصیه می شود و او اشتباه می کند، آن بازیکن اشتباه می کند، اما بازیکنی که چندین سال در سطح حرفه ای بازی می کند بعید است از فرصت ها استفاده نکند و دوباره اشتباه کند. او باید کاری را که مربی می خواهد انجام دهد. مدافعان در محوطه جریمه در دقایق پایانی شانسی برای خطا ندارند. در دقایق پایانی بازیکنان سعی می کنند از اشتباهات استفاده کنند و در این دقایق بازیکنانی را بازی می کنند که کمتر اشتباه می کنند.

* اشتباه سیاوش یزدانی به بازی سپاهان خلاصه نمی شود. در بازی با مس رفسنجان یزدانی روی بازیکن حریف خطا کرد و داور می توانست پنالتی اعلام کند. اما این پنالتی گرفته نشد و ما خوش شانس بودیم. این تاپیک ها واقعا خوب نیستند. یزدانی می خواهد به فوتبالش ادامه دهد و باید به این مسائل توجه کند. یزدانی پارسال در استقلال بود اما حالا ساپینتو عملکرد او را قبول ندارد. متأسفانه یازنی قیمت او را نمی داند.

* باشگاه استقلال قرارداد او را فسخ کرد و حتماً بند قانونی وجود داشته است. وقتی سرمربی بازیکنی نمی خواهد، باشگاه به دنبال جایگزین او می گردد. آقای فتح الله زاده باید بر اساس بند قرارداد توانسته باشد قرارداد را فسخ کند. در هر صورت باشگاه استقلال با توجه به منافع خود قرارداد یک بازیکن را برای آوردن بازیکن جایگزین فسخ می کند. هر باشگاهی می خواهد از قرارداد سود کند و از فسخ آن ضرر نکند. بازیکن هم باید حقش را بگیرد اما نگاه می کنیم کدام بازیکن در تیم کار دل و جان کرده است. بازیکن باید با تمام وجود در تیم کار کند.

*امسال در تیم استقلال شرایط به گونه ای است که بازیکن مشکلی ندارد و پول خود را به موقع دریافت می کند. از طرفی استقلال یکی از پرافتخارترین تیم های ایرانی است که هواداران زیادی دارد. هر بازیکنی باید عضو تیمی مثل استقلال باشد. امسال واقعا شرایط مالی خوبی داشتیم و بازیکنان هیچ نگرانی نداشتند. بازیکن باید به بازی در استقلال افتخار کند نه اینکه برای این تیم بازی کند. یک بازیکن باید در استقلالی بازی کند که از نظر کلاسی در بالاترین سطح است و همیشه درگیر حاشیه نیست. وقتی در یک تیم دوستی متقابل وجود دارد، بازیکن باید هر کاری برای باشگاه انجام دهد. استقلال برای رفاه و آرامش بازیکن هر کاری می کند و بازیکن باید در مقابل دوستی اش را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید