سیدحسن خمینی: امیدواریم راه مبارزه با استعمار و استبداد در جامعه ما باقی بماند/ تحقیق باید در مورد درد جامعه امروز باشد.

سیدحسن خمینی: امیدواریم راه مبارزه با استعمار و استبداد در جامعه ما باقی بماند/ تحقیق باید در مورد درد جامعه امروز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با تاکید بر اینکه تحقیق باید درد جامعه امروز باشد افزود: در مجموعه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و پژوهشکده امام خمینی(ره) (ص) و انقلاب اسلامی، باید از پرداختن به مسائل انتزاعی پرهیز کنیم، از خود فاصله بگیریم و وارد پرسش های عینی تری و بحث های چالش برانگیز شویم. پژوهشکده باید سنگر دفاع در برابر شبهات و پرسش ها باشد. کار انتزاعی می تواند توسط دیگران انجام شود. این مجموعه برای توضیح بیشتر در مورد موضوع روز ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تودیع و معارفه رئیس امام خمینی (ره) و مؤسسه مطالعات انقلاب اسلامی با تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره آن حضرت. 25 آذر گفت: 25 آذر روز بزرگی در تاریخ ایران است و اتفاق مهمی در آن رخ داده است. امیدواریم راه مبارزه با استعمار و استبداد همیشه در جامعه ما زنده باشد.

یادگار امام در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه پژوهش باید درد جامعه امروزی باشد، افزود: در مجموعه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و پژوهشکده امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی باید به این موضوع توجه کرد که از سؤالات انتزاعی فاصله بگیریم و وارد سؤالات ملموس تر و بحث های چالش برانگیز شویم. برای توضیح بیشتر در مورد موضوع روز ایجاد شده است.

گفت: به هر حال باید امام زمان خود را بیان کنیم. به کارهای انجام شده و کارهای بزرگی که اتفاق افتاده فکر کنید و به خواست خدا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید